Connect with us

Białostocki magistrat zadowolony z miejskiej infolinii

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

Białostocki magistrat zadowolony z miejskiej infolinii

Ponad 30 tys. razy białostoczanie zadzwonili na miejską infolinię w pierwszej połowie 2019 roku.  Zwiększa się także ilość spraw, jakie można załatwić na infolinii, a mieszkańcy mają znacznie łatwiejszy kontakt z urzędnikami.

Dzięki infolinii kontakt mieszkańców z urzędem jest łatwiejszy niż wcześniej. Telefoniczna informacja cieszy się dużą popularnością wśród białostoczan. Od jej uruchomienia w 2014 roku do 30 czerwca 2019 konsultanci odbierający telefony odnotowali aż 257 808 połączenia.

Interesanci najczęściej pytają o rejestrację pojazdów, dowody osobiste i prawa jazdy oraz akty Urzędu Stanu Cywilnego. Jest też dużo pytań związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Mieszkańcy szukają również informacji o podatkach i sytuacji na drogach. Ponadto zgłaszają uwagi dotyczące np. czystości w naszym mieście.

– Z infolinii korzysta wielu mieszkańców Białegostoku, którzy dzięki temu załatwiają urzędowe sprawy szybciej niż wcześniej. Liczba zrealizowanych połączeń potwierdza, że jej uruchomienie było dobrym pomysłem – powiedział prezydent Tadeusz Truskolaski.

Infolinia działa w poniedziałki od godz. 8.00-17.00, w pozostałe dni tygodnia od 7.30 do 15.30 oraz w otwarte soboty od godz. 8.00 do 12.00. W poniedziałki konsultanci odbierają średnio ok. 300 połączeń. Od wtorku do piątku – interesanci dzwonią ponad 200 razy dziennie. W soboty telefonów jest mniej – w ostatnich miesiącach było ich każdorazowo kilkanaście. Infolinia działa pod numerem 85 879 79 79.

UM Białystok/opr. red.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE