Connect with us

Błyskawiczne połączenie z konsultantem w Play

TELEKOMUNIKACJA

Błyskawiczne połączenie z konsultantem w Play

Operator sieci PLAY wprowadził do swojej aplikacji mobilnej Play24 nową funkcjonalność wzorowaną na tej oferowanej w aplikacjach bankowych. Wystarczy jedno kliknięcie, aby klient mógł połączyć się z konsultantem infolinii.

Użytkownicy smartfonów przywykli do możliwości wykorzystania tego urządzenia do wykonania większość czynności, które do tej pory wymagały użycia komputera, telefonu lub osobistej wizyty. Operator Play, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom abonentów, postanowił wprowadzić nowoczesny sposób kontaktu z Obsługą Klienta – czytamy w komunikacie prasowym.

Wystarczy w zakładce „Pomoc” wybrać odpowiednią ikonę, aby porozmawiać z konsultantem. Dzięki temu nie jest konieczna weryfikacja klienta w trakcie rozmowy, co znacznie upraszcza cały proces obsługi klienta i w efekcie – skraca czas obsługi potrzebny do uzyskania pomocy lub informacji o ofercie.

Co ciekawe – dzięki wprowadzeniu funkcji click-2-call w aplikacji Play24 – zwiększył się współczynnik FCR na infolinii. Okazuje się, że część działań nie mogła być realizowana z powodu błędnego logowania klienta lub niepoprawnej weryfikacji na infolinii.

Kolejnym interesującym, z punktu widzenia klienta, rozwiązaniem jest możliwość połączenia się z konsultantem w celu przedłużenia umowy. Wszyscy klienci, którzy mają możliwość przedłużenia umowy – będą mogli połączyć się z infolinią „utrzymaniową” z poziomu aplikacji mobilnej.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE