Connect with us

Systell zdobywa szczyty 3CX

SYSTEMY CC

Systell zdobywa szczyty 3CX

Firma Systell została pierwszym w Polsce – i jednym z niewielu w Europie – integratorem 3CX o najwyższym stopniu zaangażowania we współpracę: Titanium Partner.

Działająca od ponad 15 lat, z wieloma sukcesami, firma Systell, jako pierwsza w Polsce i jedna z niewielu firm w Europie, została najbardziej zaufanym partnerem 3CX

Firma od lat rozwija kompetencje w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Dzięki stałejwspółpracy ze swoimi klientami – jak zaznaczają przedstawiciele spółki – są blisko klientów i ich biznesów.  Dzięki temuSystell  jest  w stanie dostarczać klientom rozwiązania technologiczne, które spełniają nie tylko oczekiwania, ale także nieprzewidziane biznesowe wyzwania.

– To przede wszystkim wyróżnienie za wieloletnie zaangażowanie i pracę całego Zespołu naszej firmy. To także potwierdzenie naszych kompetencji, możemy powiedzieć, że znamy się na systemie 3CX jak mało która firma. Posiadamy największe doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań 3CX w Polsce i w Europie.  Dziękujemy za zaufanie i możliwość tworzenia nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych, hostowanych w Chmurze Systell – powiedział Tomasz Kozłowski, Telecomunications Team Leader w firmie Systell.

– 3CX congratulates Systell with the upgraded status. We are pleased with the appearance of new 3CX Titanium Partner in the Polish market. Systell has always shown excellent results and was distinguished by high professionalism. We are grateful to Systell for its commitment and loyalty towards 3CX. – Katerina Burtsava, Channel Manager.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE