Connect with us

Euronet z udogodnieniami dla obywateli Ukrainy

IN-HOUSE

Euronet z udogodnieniami dla obywateli Ukrainy

Ponad 160 tys. transakcji miesięcznie w języku ukraińskim realizowanych jest w urządzeniach Euronet Polska. Właściciel największej, niezależnej sieci bankomatów i wpłato-bankomatów opcję obsługi w języku ukraińskim wprowadził w drugiej połowie 2019 roku. Według danych m.in. NBP w Polsce przebywa obecnie około 1,2 mln. obywateli Ukrainy.

Klienci z Ukrainy w swoim ojczystym języku mogą wypłacać i wpłacać gotówkę oraz korzystać z usługi przekazu pieniężnego. 

– Wprowadzenie języka ukraińskiego do obsługi bankomatów i wpłato-bankomatów okazało się słuszną decyzją, o czym świadczy liczba realizowanych transakcji. Możliwość wpłaty i wypłaty gotówki w języku ojczystym jest udogodnieniem dla obywateli Ukrainy, który mieszkają i pracują w Polsce. Dodatkowo od kilku tygodni nasze urządzenia umożliwiają realizację przekazu pieniężnego na Ukrainę – podkreśla Robert Midura Country Manager Euronet Polska.

Według szacunków m.in. Narodowego Banku Polskiego w Polsce przebywa obecnie około 1,2 mln. obywateli Ukrainy, z czego ok. 800 tys. na stałe. Jako, że charakter ich pobytu jest przede wszystkim zarobkowy, ważna jest bezproblemowa obsługa bankomatów oraz wpłato-bankomatów oraz łatwe przesłanie pieniędzy bliskim na Ukrainie. Szybki transfer gotówki na Ukrainę jest możliwy m.in. za pomocą aplikacji myRia przygotowanej przez Ria Money Transfer oraz urządzeń Euronet Polska. 

Po zainstalowaniu aplikacji na smartfonie oraz rejestracji można zlecić przekaz pieniężny na Ukrainę. Przekaz następnie należy opłacić korzystając z karty płatniczej w niemal 8000 urządzeń Euronet w Polsce lub w oparciu o gotówkę w ponad 3000 wpłato-bankomatach w Polsce bez konieczności posiadania rachunku bankowego. Przekazane środki można odebrać w 20 000 punktów partnerskich Ria Money Transfer na Ukrainie.

Sieć urządzeń Euronet Polska liczy niemal 8000 bankomatów i wpłato-bankomatów, zlokalizowanych w całej Polsce. Urządzenia zlokalizowane są w miejscach najbardziej dogodnych dla klientów, takich jak galerie i centra handlowe, hipermarkety, stacje benzynowe, stacje kolejowe, restauracje, lotniska, placówki bankowe. Aplikację myRia można pobrać z App Store lub Google Play, jej obsługa jest możliwa m.in. w języku ukraińskim, polskim oraz angielskim.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE