Connect with us

Avaya powalczy o klientów programem Avaya & Friends

SYSTEMY CC

Avaya powalczy o klientów programem Avaya & Friends

Firma Avaya poinformowała o wprowadzeniu nowego programu Avaya & Friends, który polega na tworzeniu i współdzieleniu innowacyjnych rozwiązań branżowych. Przygotowywane w ramach inicjatywy zestawy rozwiązań są udostępniane zainteresowanym partnerom handlowym Avaya przy konkretnych wdrożeniach. Aplikacje zbudowane w oparciu o otwarte standardy są dostosowywane do konkretnych potrzeb biznesowych w różnych sektorach rynku. Opracowywane systemy są ze sobą wstępnie zintegrowane, co jest dużym odciążeniem dla partnerów handlowych. Dzięki pełnej współpracy możliwe jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań branżowych, które partnerzy są w stanie wdrażać szybciej, łatwiej i taniej.

Chcemy budować relacje z twórcami rewolucyjnych rozwiązań w branży, umożliwiać programistom aplikacji zdobywanie certyfikacji na platformach Avaya i pomagać partnerom handlowym w rozszerzaniu współpracy z naszą firmą.Wprowadzamy programy, które zachęcają dostawców najnowocześniejszych technologii do tworzenia aplikacji na nasze otwarte platformy. Inicjatywa Avaya & Friends pomoże partnerom przejść od sprzedaży pojedynczych produktów do sprzedaży całych rozwiązań, od sprzedaży całych rozwiązań do tworzenia innowacji i od tworzenia innowacji do umożliwiania prawdziwej transformacji biznesowej – powiedział Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Polska. 

Przykłady projektów realizowanych w ramach Avaya & Friends:

Verint: współpraca w obszarze wykorzystania ustrukturyzowanych i nie ustrukturyzowanych danych do tworzenia analiz, które pozwalają budować zaangażowanie klientów. W 2004 r. pakiety systemów optymalizacyjnych firmy Verint weszły w skład rozwiązania Avaya Workforce Optimization. Od tamtej pory systemy Avaya Workforce Optimization objęły łącznie ponad 5 tys. klientów w 7 tys. lokalizacji na świecie. W skład zintegrowanego pakietu Avaya Workforce Optimization wchodzą rozwiązania firmy Verint służące do śledzenia zaangażowania pracowników – od nagrywania rozmów telefonicznych po zarządzanie kadrami, a także zawansowane systemy obsługi klienta.

Afiniti: wspólnie z firmą Afinitii Avaya tworzy centra kontaktu oparte na sztucznej inteligencji, które mogą połączyć osobę dzwoniącą z jej ulubionym pracownikiem na podstawie zachowań i wcześniejszych interakcji. 

Nuance i Sestek: współpraca w zakresie wykorzystywania innowacji w dziedzinie funkcji głosowych, języka naturalnego i rozwiązań konwersacyjnych wykorzystujących sztuczną inteligencję. Wspólnie firmy dostarczają zaawansowane rozwiązania biometryczne, które zwiększają bezpieczeństwo, optymalizując zarazem doświadczenie użytkownika. 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE