Connect with us

Telemarketerzy uratowali 25-latka topiącego się w bagnie

OUTSOURCING

Telemarketerzy uratowali 25-latka topiącego się w bagnie

Do niecodziennej sytuacji doszło w nocy z 7 na 8 czerwca w olsztyńskim oddziale outsourcingowego call center K2 Dystrybucje. Dyżurujący konsultanci na infolinii pogotowia energetycznego odebrali telefon od topiącego się w bagnie, zdezorientowanego 25-latka. Mężczyzna po wyjściu z imprezy w miejscowości Wadąg, zgubił się w lesie, utknął w grzęzawisku. Jedynym numerem, pod który mógł się dodzwonić, był numer 991.

Mężczyznę udało się uratować po około 40 minutach. Ze względu na porę oraz trudny teren ruszyło 25 ratowników. Mężczyzna był przytomny. Z objawami hipotermii trafił do szpitala.

Fragment audycji w lokalnej rozgłośni radiowej:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE