Jakie skuteczne narzędzia poprawią wyniki własnej pracy w call center?

Akademia Contact Center, internetowa platforma edukacyjna uruchomiła program skierowany do firm. Tym samym oprócz kursów, które można realizować indywidualnie, pojawiła się możliwość dostępu do dedykowanych szkoleń przeznaczonych dla całych zespołów call center. Jeśli pragniesz rozwijać swoich pracowników, koniecznie sprawdź jakie szkolenia online ma do zaoferowania Akademia dla twojej firmy.

Akademia Contact Center, internetowa platforma edukacyjna uruchomiła program skierowany do firm. Tym samym oprócz kursów, które można realizować indywidualnie, pojawiła się możliwość dostępu do dedykowanych szkoleń przeznaczonych dla całych zespołów call center. Jeśli pragniesz rozwijać swoich pracowników, koniecznie sprawdź jakie szkolenia online ma do zaoferowania Akademia dla twojej firmy. 

Dziś w ramach współpracy portalu CCNEWS z Akademią Contact Center publikujemy próbkę jednego z kursów dostępnych na platformie. Dowiesz się z niego:

Jakie skuteczne narzędzia poprawią wyniki 
własnej pracy w call center

Najlepszy nauczyciel to ten, kto sam doświadczył sukcesu nauczanych metod. Poniższe rady są częścią szkolenia „Laboratorium Kreatywnej Telesprzedaży” przygotowanego przez Mirona Szmytkiewicza. Zapraszamy do lektury, ćwiczeń oraz implementacji poniższych rad. One po prostu działają!

„Mój drogi imperatorze sprzedaży 🙂 Chciałbym zaproponować Ci praktyczne ćwiczenie, które pozwoli Ci wydobyć z siebie odpowiedni poziom motywacji każdego dnia. Myślę przede wszystkim o potężnej sile autosugestii. 

Kiedyś śmiałem się z niej, bo kojarzyła mi się ona z jakimiś parametafizycznymi źródłami i nie uważałem, że może być ona głęboko osadzona w racjonalnym sposobie funkcjonowania naszego mózgu. Kiedy jednak myślisz o autosugestii  w świetle komunikowania się z własną podświadomością, wkładania do niej wartościowych przekonań, wówczas może mieć ona gigantyczny wpływ na wyniki, które osiągasz każdego dnia. 

Przygotuj proszę dużą, czystą kartkę papieru i najlepsze pióro jakie posiadasz. Wyobraź sobie, że piszesz list do osoby którą kochasz. Piszesz w nim za co cenisz ją najbardziej, co najbardziej w niej doceniasz. Niech będzie to lista największych rzeczy, które osiągnęła. 

Tą osobą jesteś Ty sam. Sam możesz być wielkim źródłem swojej motywacji do działania. Pisząc listę tych rzeczy, skup się na tych ściśle zawodowych. Co takiego w Twojej karierze zawodowej udało Ci się osiągnąć, z czego możesz być szczególnie dumny? Wypisz te osiągnięcia według kolejności. Od największego na samym szczycie listy, do najmniejszego (ale również istotnego). Mogą być to różnego kalibru osiągnięcia w zależności od tego jak duże jest Twoje doświadczenie zawodowe i na jakim poziomie jesteś obecnie jako sprzedawca. 

Dla ustalenia wagi przypuśćmy, że będzie to pięć Twoich największych osiągnięć. 

Po pierwsze: Udało Ci się miesiąc temu pobić swój dotychczasowy rekord sprzedaży o 150%! To ogromny skok rozwojowy i dlatego powinien znaleźć się na pierwszym miejscu. 

Po drugie, jakiś czas temu, zdołałeś przez cały tydzień wychodzić z pracy 
z wynikiem przekraczającym 100% Twojego dziennego planu na sprzedaż. Nie każdy może pochwalić się taką powtarzalnością w wynikach 🙂 

Po trzecie, zdołałeś sprzedać ofertę klientowi, który na danej bazie był już czternastokrotnie obdzwaniany przez pozostałych telemarketerów. To wyróżnia Cię wśród nich, dlatego jest to trzecia pozycja na liście Twoich osiągnięć. 

Po czwarte, zdołałeś wesprzeć swojego kolegę dobrą radą odnoszącą się do sprzedaży, dzięki czemu, utrzymał się w firmie i radzi sobie co raz lepiej. Brawo, to wspaniałe, że wniosłeś wartość w czyjąś pracę, jest to czwarte miejsce na liście. 

Twoje piąte w kolejności osiągnięcie to rozmowa z klientem, który był wzburzony obsługą przez Twojego poprzednika, a mimo to, zdołałeś go uspokoić, wysłuchać, zrozumieć i sprzedać przygotowaną wcześniej ofertę. To piąte miejsce na liście i wynik Twoich dużych umiejętności. 

Skoro mamy już listę pięciu Twoich osobistych osiągnięć. Możesz ułożyć je pewną formułkę, która stanie się Twoją codzienną suplikacją do wypowiadania przed wyjściem do pracy. 

Mogłaby ona brzmieć w taki sposób: Najbardziej cenię w sobie to, że jestem zdolny do bicia własnych rekordów w sprzedaży. Wyróżnia mnie to, że potrafię w różnych warunkach utrzymywać stabilny poziom swoich wyników przez bardzo długi czas. Nie boję się kontaktować z klientami, którzy byli już wielokrotnie namawiani do zakupu przez moich kolegów. Czuję się odpowiedzialny za wyniki w sprzedaży ludzi wokół mnie. Nigdy się nie poddaję w walce o nawet najbardziej wzburzonych klientów.

Z tej suplikacji wyłaniają nam się zbitki takie jak: Najbardziej cenię w sobie to…, Wyróżnia mnie to…, Nie boję się…, Czuję się odpowiedzialny…, Nigdy się nie poddaję… Jeśli już dziś opracujesz taką formułę i poświęcisz nawet 1 minutę dziennie na to, aby ją pieczołowicie i ze zrozumieniem odczytać To nawet jeśli wyda Ci się to zabawne, przekonania te zaczną osadzać się w Twojej podświadomości. Z biegiem czasu, w różnych trudnych momentach wyzwań zawodowych, Twoja podświadomość będzie wyświetlać te przekonania, a one pomogą Ci być zawsze najlepszą wersją siebie w zadaniach, które przed Tobą 🙂 Pamiętaj też o tym, jak bardzo ważne jest, abyś stworzył listę swoich celów, które możesz osiągnąć z pomocą premii, którą wypracujesz w swojej firmie. Świadomość tych celów, ich wizualizacja i powracanie do nich również pomaga otrzymywać poziom Twojej motywacji.

Moi drodzy, a teraz pozostawiam was z bardzo konkretnym narzędziem, które posłuży wam w codziennej pracy – praktycznym sposobem na monitoring własnej pracy z możliwością odczytywania go w sposób, który pomaga stale doskonalić pracę i osiągać lepsze wyniki. 

Jestem przekonany o tym, że jeśli weźmiecie sobie do serca te treści, to już od najbliższych dni zauważycie różnicę :)”

Total
38
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Wyminąć “śnieżną kulę”, czyli rażąca siła postów

Facebook staje się równoprawnym kanałem kontaktu coraz częściej uwzględnianym w strategii obsługi klienta. Dotyczy to głównie w branży e-commerce, gdzie decyzje zakupowe często zależą od opinii klientów, a Ci chętniej oceniają nie produkt, lecz obsługę i robią to najczęściej w mediach społecznościowych.
więcej

Idzie sezon zakupów. Jak sklepy internetowe poradzą sobie ze zwrotami?

Rekordowo wysoka sprzedaż, jaką notują w czasie pandemii polskie sklepy internetowe, oznacza dla sprzedawców nie tylko wyższe obroty, ale też więcej pracy przy obsłudze zwrotów. Ostatni raport merce.com pokazuje, że duże sklepy, które częściej stawiają na automatyzację procesu i zlecają zwroty na zewnątrz, mogą wyjść z tej próby zwycięsko.
więcej

Praca zdalna w praktyce. Porady ekspertów HR

Praca zdalna zostanie z nami na dłużej, a w najbliższych latach powstawać będą nowe modele pracy. Jak pokazują badania Pracuj.pl, 9 na 10 respondentów chce korzystać z tej formy zatrudnienia także w przyszłości. Czy jednak naprawdę wiemy, jak efektywnie wykonywać obowiązki z domu?
więcej

5 prostych kroków do rozwoju firm w epoce covidowej

W zgodnej opinii ekspertów i praktyków biznesu konsekwencji gospodarczych pandemii nie można było przewidzieć. Dlaczego więc bardzo wielu przedsiębiorców jest na tę zmianę przygotowanych znacznie lepiej niż myśleliśmy?