Connect with us

Emplobot od Emplocity wspiera rekrutację w Banku BNP Paribas oraz BNP Paribas Securities Services

AUTOMATYZACJA

Emplobot od Emplocity wspiera rekrutację w Banku BNP Paribas oraz BNP Paribas Securities Services

Od dziś kandydaci aplikujący do Banku BNP Paribas oraz BNP Paribas Securities Services mogą korzystać z chatbota rekrutacyjnego stworzonego przez Emplocity.

Wprowadzenie chatbota do procesów rekrutacyjnych w Banku BNP Paribas wpisuje się w strategię „Fast Forward”, której głównym założeniem jest koncentracja na kliencie oraz transformacja cyfrowa produktów, usług i procesów.

– Nasza strategia opiera się na pięciu filarach: prostocie, digitalizacji, jakości, wzroście i entuzjazmie. Wszystkie one mają swoje odzwierciedlenie w Emplobocie, który upraszcza i przyspiesza pierwszy etap rekrutacji i mam nadzieję, że zapewni pozytywne doświadczenia naszym kandydatom. Mariola Kalisz, Dyrektor Zarządzający Pionu Zarządzania Rozwojem, Karierą i Zmianą w Banku BNP Paribas

BNP Paribas Securities Services Poland to część Grupy BNP Paribas specjalizująca się w obsłudze operacji na papierach wartościowych oraz funduszach inwestycyjnych dla inwestorów instytucjonalnych oraz instytucji finansowych. Działa w trzydziestu czterech krajach na pięciu kontynentach i jest jednym z pięciu największych banków powierniczych na świecie.

– Działamy w duchu Digital Transformation, kładąc nacisk na innowacyjne podejście do naszych codziennych wyzwań, automatyzację procesów oraz wdrażanie nowatorskich rozwiązań technologicznych. Stąd decyzja o włączeniu Emplobota do procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez naszą firmę. Richard Piskorz, Chief Operating Officer w BNP Paribas Securities Services Polska

Emplobot to chatbot rekrutacyjny, który na podstawie rozmów z kandydatem tworzy ich wirtualne CV, a następnie dopasowuje je do procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę. Tak zaprojektowany mechanizm sprawia, że– rekruter widzi w pierwszej kolejności osoby najlepiej dopasowane do stanowiska, następnie może zaprosić je do bezpośredniego kontaktu i dalszego etapu rozmów. Dopiero wtedy dane personalne kandydatów, którzy zgodzili się na udział w dalszym procesie, zostają ujawnione – co zapewnia zgodność z przepisami RODO.

– Doświadczenia naszych klientów, także tych z branży finansowej, potwierdzają, że Emplobot sprawdza się świetnie zarówno w przypadku rekrutowania praktykantów, młodych specjalistów, jak i doświadczonych ekspertów. Ci ostatni są zwykle kandydatami pasywnymi, rzadko kiedy zdeterminowanymi do wysłania aplikacji, ale chętnie korzystającymi z naszego rozwiązania.Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top