Connect with us

Mariusz Odkała odchodzi z Teleperformance Polska

OUTSOURCING

Mariusz Odkała odchodzi z Teleperformance Polska

Mariusz Odkała, prezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający w Teleperformance Polska  podjął w ubiegłym tygodniu decyzję o zmianach zawodowych i rezygnuje ze współpracy z Teleperfomance efektywnie z dniem 30  listopada 2019.

W latach 2012 – 2019 konsekwentnie budował pozycję firmy jako lidera w branży outsourcingu i  odmienił oblicze polskiego oddziału, należącego do globalnego lidera Grupy Teleperformance. Przychody Spółki wzrosły niemal dziesięciokrotnie w ciągu ostatnich 6 lat, a poziom EBIT należy obecnie do jednego z najwyższych w branży w Europie. Zatrudnienie wzrosło z 200 osób w 2012 r. do niemal 1500 obecnie. Działalność Spółki prowadzona jest w 5 wysokiej klasy biurowcach w Warszawie, Katowicach oraz Krakowie. Spółka zatrudnia dzisiaj obywateli 49 krajów.

Prezes Odkała od początku stawiał na zmianę profilu działalności Spółki, na dynamiczny rozwój poprzez realizację wielokanałowych (chat, social media, mail, telefon) i wielojęzycznych projektów dla globalnych marek oraz nieustanne doskonalenie wysokiej jakości dostarczanych usług, przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych. Realizowana również była strategia HR, mająca na celu osiągnięcie wysokiego poziomu satysfakcji i zaangażowania pracowników. Doceniły to przede wszystkim światowe i znane marki, m.in. z sektora sportowego, odzieżowego i finansowego, ale również globalni liderzy branży technologicznej – producent smartfonów, elektroniki i szeroko pojętej rozrywki, producent oprogramowania i komputerów, producent RTV i AGD, a także lider profesjonalnych urządzeń drukujących. Aktualnie spółka obsługuje 20 rynków, w 17 językach.

Mariusz Odkała posiada ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży i marketingu. Pełnił funkcje zarządcze w firmach z sektora e-commerce, telekomunikacyjnego i przemysłu morskiego. Był odpowiedzialny za prowadzenie i rozwój wielonarodowych struktur przedsiębiorstw w Polsce i Europie.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top