Connect with us

Westcon wprowadza śmielej rozwiązania Mitela do Polski

SYSTEMY CC

Westcon wprowadza śmielej rozwiązania Mitela do Polski

Kanadyjska spółka Mitel oraz Weston poinformowały o rozpoczęciu dystrybucji produktów Unified Communications and Collaborations. Mitel to dzisiaj jeden z czterech liderów tego segmentu rynku w zestawieniu Magiczny Kwadrant Gartnera. Informacja ta jednak może niektórych zaskakiwać, gdyż Westom był znany z dystrybucji rozwiązań firmy Avaya.

Mitel dla klientów z Polski był dostępny za pośrednictwem kilku dużych integratorów, którzy wykorzystywali bezpośrednie relacje z producentem. W związku z nawiązaniem ścisłej współpracy z Westcom, produkty Mitela będą łatwiej dostępne dla klientów jak i integratorów. Jak zapewniają przedstawiciele Westcom – dla dystrybutorów oferowany będzie przede wszystkim globalny zasięg oraz wsparcie polskiego oddziału. Westcom chce zaoferować dla potencjalnych integratorów przede wszystkim know-how, szkolenia, lokalne wsparcie techniczne i łatwe kredytowanie wraz z centralnym magazynem. Ten ostatni może być ważnym argumentem, bo elementy zapasowe mają być dostarczane w maksymalnie 48 godzin.

– Do tej pory integratorzy, którzy chcieli współpracować z Mitelem, byli zdani tylko na siebie i producenta. Od teraz wiele rzeczy będziemy robić za nich. Przykładowo dzięki naszemu centrum logistycznemu nie będą musieli czekać na dostawy tygodniami i miesiącami, bo mamy potrzebne produkty na stanie – zapewnia Jakub Gowin, dyrektor sprzedaży Westcona w Polsce w rozmowie z CRN.pl.

Głównym produktem oferowanym dla klientów w Polsce ma być w pierwszej kolejności platforma MiVoice, która skalowalna jest dla różnej wielkości klientów. Produkty firmy mogą być wdrażane na kontrolerach sprzętowych firmy Mitel albo w formie wirtualnych maszyn uruchamianych na infrastrukturze klienta. Całość oferty uzupełniają różne modele telefonów desktopowych.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE