Connect with us

Toyota Bank Polska z nowym systemem bankowości elektronicznej

IN-HOUSE

Toyota Bank Polska z nowym systemem bankowości elektronicznej

Wraz z początkiem lipca, Toyota Bank Polska uruchomi całkowicie nowy system bankowości internetowej oparty o technologię Responsive Web Design. Nowe narzędzie będzie dedykowane zarówno klientom indywidualnym, firmom z sektora MŚP, jak i korporacjom. Autoryzacja transakcji odbywać się będzie za pomocą nowej aplikacji mobilnej. 

Dotychczasowe systemy bankowości elektronicznej zostaną zastąpione przez jeden, nowy system bankowości internetowej dostępny dla wszystkich grup klientów – zarówno indywidualnych, jak i firmowych. Będzie on wzbogacony dodatkowo o funkcjonalności typowe dla tego rodzaju rozwiązań technologicznych. Nowa e-bankowość została napisana w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu będzie można z niej korzystać tak samo wygodnie używając standardowego komputera PC, laptopa, tabletu czy po prostu smartfona.

Token sprzętowy (klucz elektroniczny) zostanie z kolei zastąpiony nową aplikacją mobilną do autoryzacji transakcji zawieranych w systemie bankowości internetowej. W późniejszym czasie, będzie służyć również do potwierdzania zdalnych transakcji kartami płatniczymi. Mobilne narzędzie zastąpi również karty i czytniki do autoryzacji operacji w systemie bankowości dla klientów korporacyjnych. Aplikacja będzie dostępna dla systemów operacyjnych iOS oraz Android.

– Nowa bankowość, aplikacja mobilna i instalowana wraz z nimi infrastruktura, to dla banku spore wyzwanie. Dostosowując nasze systemy i usługi do dyrektywy PSD2 chcemy jednocześnie udostępnić nowoczesne rozwiązania w dziedzinie bankowości internetowej, które w znacznym stopniu ułatwią Klientom korzystanie z usług Toyota Bank. Wszystkie zmiany planujemy wdrożyć w dwóch etapach, tj. do końca czerwca i do 13 września 2019 roku – mówi Bartosz Suchecki, Product Manager w Toyota Bank Polska.

Wraz z początkiem lipca nastąpią także zmiany w Tabeli Opłat i Prowizji. Zmiany mają charakter porządkowy, wynikający z wdrożenia nowych systemów i aplikacji.  Zniknie opłata za token, który zostanie zastąpiony wspomnianą aplikacją „Mobilna Autoryzacja”. Bank wprowadzi także opcję przelewu Sorbnet, który będzie realizowany w cenie 25 zł przez e-bankowość oraz 30 zł przez Infolinię

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE