Connect with us

Avaya otrzymuje wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice w kategorii komunikacji zintegrowanej

SYSTEMY CC

Avaya otrzymuje wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice w kategorii komunikacji zintegrowanej

Firma Avaya Holdings Corp., poinformowała, że otrzymała wyróżnienie Customers’ Choice w dziedzinie komunikacji zintegrowanej w rankingu Gartner Peer Insights z kwietnia 2019 r. jako producent rozwiązania, które jest najchętniej wybierane przez klientów. Gartner definiuje rozwiązania do komunikacji zintegrowanej(UC) jako sprzęt, oprogramowanie i usługi, które umożliwiają wykorzystywanie wielu metod komunikacji pozwalających realizować założone cele. Rozwiązania te integrują kanały komunikacji (narzędzia), sieci, systemy i aplikacje biznesowe, a w niektórych przypadkach również aplikacje i urządzenia klienckie.

Ponowne zdobycie przez nas wyróżnienia Customers’ Choice w kategorii komunikacji zintegrowanej w rankingu Gartner Peer Insights pokazuje, że cały czas stawiamy na dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań, dostosowanych do ich wymagań — powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. – Jesteśmy bardzo wdzięczni za uznanie wyrażane przez klientów i partnerów, doceniających fakt, że przewyższamy ich oczekiwania w zakresie komunikacji zintegrowanej. Dziękujemy również za opinie przekazywane nam w portalu Gartner Peer Insights.

Rozwiązania Avaya IX Workplace do komunikacji zintegrowanej umożliwiają współpracę i komunikację na całkiem nowym poziomie. Intuicyjna w obsłudze platforma obejmuje system telefonii, komunikatory, aplikacje umożliwiające umawianie spotkań i pracę grupową. Mniejsza złożoność zmniejsza też zagrożenia związane z bezpieczeństwem i spadkiem produktywności wynikającym z korzystania z wielu rozwiązań w miejscu pracy. Zespoły lepiej się ze sobą komunikują i mają większe możliwości, dzięki czemu mogą lepiej zaspokajać potrzeby klientów i zwiększać lojalność wobec marki. Rozwiązanie Avaya IX Workplace może być dostarczone w dowolnej formie wybranej przez klienta — jako rozwiązanie lokalne lub w chmurze prywatnej, publicznej bądź hybrydowej.

Firma Avaya została też uznana przez analityków z firmy Gartner za lidera w poświęconym komunikacji zintegrowanej raporcie „Magic Quadrant for Unified Communications” za 2018 r. Tym samym znalazła się w grupie liderów już po raz dziewiąty. Z rozwiązań firmy Avaya, które niezawodnie zapewniają bezpieczną, inteligentną komunikację dla klientów i pracowników, korzysta już ponad 130 000 przedsiębiorstw na całym świecie, w tym 95% firm z rankingu Fortune 500.

Gartner definiuje wyróżnienie Gartner Peer Insights Customers’ Choice jako wyraz uznania dla producentów na danym rynku ze strony zweryfikowanych użytkowników specjalizujących się w danej dziedzinie. Aby zapewnić sprawiedliwe oceny, Gartner stosuje surowe kryteriadoceniania producentów.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE