Connect with us

K2 Podcast: Customer Care Festival 2019

PODCAST

K2 Podcast: Customer Care Festival 2019

27 – 28 maja w Warszawie odbędzie się Customer Care Festival – największe wydarzenie branży customer care w Polsce. Podczas tych dwóch dni 400 gości będzie mogło uczestniczyć w niezwykłym święcie obsługi klienta. Na wydarzeniu spotka się biznes i administracja publiczna by porozmawiać o profesjonalnej obsłudze klienta (stacjonarnie i w kanałach zdalnych). A całość zostanie okraszona praktycznymi warsztatami i meet-upami dedykowanymi branży customer care.

Zgłoszenia udziału w wydarzeniu są jeszcze możliwe na stronie https://www.festivalcc.pl/rejestracja

Cześć I:

Cześć II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE