K2 Podcast: Customer Care Festival 2019

27 – 28 maja w Warszawie odbędzie się Customer Care Festival – największe wydarzenie branży customer care w Polsce. Podczas tych dwóch dni 400 gości będzie mogło uczestniczyć w niezwykłym święcie obsługi klienta. Na wydarzeniu spotka się biznes i administracja publiczna by porozmawiać o profesjonalnej obsłudze klienta (stacjonarnie i w kanałach zdalnych).

27 – 28 maja w Warszawie odbędzie się Customer Care Festival – największe wydarzenie branży customer care w Polsce. Podczas tych dwóch dni 400 gości będzie mogło uczestniczyć w niezwykłym święcie obsługi klienta. Na wydarzeniu spotka się biznes i administracja publiczna by porozmawiać o profesjonalnej obsłudze klienta (stacjonarnie i w kanałach zdalnych). A całość zostanie okraszona praktycznymi warsztatami i meet-upami dedykowanymi branży customer care.

Zgłoszenia udziału w wydarzeniu są jeszcze możliwe na stronie https://www.festivalcc.pl/rejestracja

Cześć I:

Cześć II:

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *