Kompleksowa obsługa sieci agentów, infolinia dla klientów i wsparcie procesu rezerwacji – to zakres działań, które dla jednego z czołowych touroperatorów w Polsce realizuje Voice Contact Center[1] z Grupy OEX.
Grecos to według rankingu Rzeczpospolitej czwarte największe biuro podróży w Polsce. Spółka posiada najwyższy rating – AA, świadczący o stabilnej sytuacji finansowej. Już od 15 sezonów oferuje klientom szeroką ofertę wyjazdów do Grecji, a z usług firmy skorzystało już ponad milion klientów.
Chcąc zapewnić odpowiedni standard obsługi, zarówno sieci agentów, jak i klientów końcowych, przy rosnącej skali biznesu Grecos zdecydował się skorzystać z usług zewnętrznego partnera. Od 2018 roku proces obsługi klientów biznesowych i indywidualnych biura wspiera Voice Contact Center.
– Zaufanie klientów zdobywamy nie tylko dzięki atrakcyjnej ofercie wyjazdów wakacyjnych, ale także wysokiej jakości obsługi na każdym etapie kontaktu z nami. Przykładamy bardzo dużą wagę do szkolenia osób pracujących bezpośrednio z Klientami, by mogli skutecznie reagować w każdej sytuacji i odpowiedzieć przez telefon oraz wiadomości email na wszelkie pytania. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Voice Contact Center – powiedział Tomasz Narajowski z Grecos.