Voice Contact Center wspiera obsługę klientów B2B i B2C Grecos

Kompleksowa obsługa sieci agentów, infolinia dla klientów i wsparcie procesu rezerwacji – to zakres działań, które dla jednego z czołowych touroperatorów w Polsce realizuje Voice Contact Center z Grupy OEX.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kompleksowa obsługa sieci agentów, infolinia dla klientów i wsparcie procesu rezerwacji – to zakres działań, które dla jednego z czołowych touroperatorów w Polsce realizuje Voice Contact Center[1] z Grupy OEX.

Grecos to według rankingu Rzeczpospolitej czwarte największe biuro podróży w Polsce. Spółka posiada najwyższy rating – AA, świadczący o stabilnej sytuacji finansowej. Już od 15 sezonów oferuje klientom szeroką ofertę wyjazdów do Grecji, a z usług firmy skorzystało już ponad milion klientów.

Chcąc zapewnić odpowiedni standard obsługi, zarówno sieci agentów, jak i klientów końcowych, przy rosnącej skali biznesu Grecos zdecydował się skorzystać z usług zewnętrznego partnera. Od 2018 roku proces obsługi klientów biznesowych i indywidualnych biura wspiera Voice Contact Center.

– Zaufanie klientów zdobywamy nie tylko dzięki atrakcyjnej ofercie wyjazdów wakacyjnych, ale także wysokiej jakości obsługi na każdym etapie kontaktu z nami. Przykładamy bardzo dużą wagę do szkolenia osób pracujących bezpośrednio z Klientami, by mogli skutecznie reagować w każdej sytuacji i odpowiedzieć przez telefon oraz wiadomości email na wszelkie pytania. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Voice Contact Center – powiedział Tomasz Narajowski z Grecos.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *