Connect with us

MediaMarkt uruchomił swojego asystenta na platformie Google

AUTOMATYZACJA

MediaMarkt uruchomił swojego asystenta na platformie Google

Dzięki nowoczesnym technologiom zakupy stają się coraz łatwiejsze. Sieć MediaMarkt uruchomiła właśnie wirtualnego asystenta, który ułatwia wyszukiwanie sklepów sieci, informacji o produktach czy procesie zakupowym. MediaMarkt jest pierwszym dystrybutorem elektroniki użytkowej w Polsce, który wdraża głosowego Asystenta Google.

Sieć MediaMarkt deklaruje, że na co dzień dba o komfort zakupów. I dlatego nie mogło w niej zabraknąć kolejnego praktycznego rozwiązania dla osób poszukujących nowoczesnych urządzeń jest elektroniczny asystent. Umożliwia on szybkie uzyskanie informacji na temat oferty i zakupów w tej sieci.

Z jego pomocy może skorzystać każdy, kto na swoim mobilnym urządzeniu posiada aplikację Asystent Google. Wystarczy dać polecenie: „Porozmawiaj z MediaMarkt”, a następnie zapytać o interesujące nas informacje.

W wyniku postępującej digitalizacji życia zmiania się nie tylko sposób codziennej komunikacji, ale również zawierania transakcji. Jako lider innowacji na rynku dystrybucji elektroniki użytkowej chętnie sięgamy po nowoczesne technologie, żeby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Dzięki głosowemu Asystentowi Google będziemy stale dostępni dla naszych Klientów, a tym samym usprawnimy cały proces zakupowy. – mówi Paweł Kuźma, E-Commerce Director MediaMarktSaturn Polska.

W trwającej obecnie fazie wdrożenia Asystenta, rozwiązanie potrafi przeszukiwać asortyment z kategorii smartfony, odpowiadać na podstawowe pytania dotyczące procesu zakupowego oraz ułatwia znalezienie najbliższego sklepu tej sieci. Docelowo usługa będzie bardziej rozbudowana.

Jak informuje spółka Media Saturn Online – prowadząca sprzedaż w kanale cyfrowym–  technologia ta ma ogromny potencjał rozwoju, dlatego sieć MediaMarkt będzie rozszerzała zakres wsparcia Klientów przez inteligentnego Asystenta. W kolejnym etapie planowane jest uruchomienie funkcji sprawdzenia statusu zamówienia, przeszukiwania kolejnych kategorii produktowych i odpowiedzi na znacznie szerszy zakres pytań Klientów.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE