Connect with us

Czym jest technologia? – pyta integrator na swoje 10 urodziny

SYSTEMY CC

Czym jest technologia? – pyta integrator na swoje 10 urodziny

13 maja mija 10 lat istnienia Innergo Systems. Na początku działalności integrator koncentrował się głównie na dostarczaniu usług głosowych dla biznesu. W czasie ostatniej dekady firma rozwinęła się, dostosowując do coraz bardziej zaawansowanych potrzeb klientów. 

— 10 lat temu nasz zespół liczył dokładnie 10 osób, a dziś zatrudniamy niemal 100 pracowników. Nie zwalniamy jednak tempa i w najbliższych latach mamy w planie nadal się rozwijać. Wspieranie potencjału zespołu, jego kompetencji oraz pozyskiwanie kolejnych talentów w każdym obszarze naszej organizacji – to nasze cele — mówi prezes Innergo Systems, Paweł Dąbroś.

Z okazji 10-lecia, firma przygotowała serię specjalnych filmów, w które zostali zaangażowani pracownicy Innergo. Dzięki temu nie tylko pozwalają się lepiej poznać, ale przede wszystkim odpowiadają na pytanie Czym dla Ciebie jest technologia? Odpowiedzi są różne, jednak łączy je jedna, wspólna myśl – technologia jest dla ludzi, powstaje dla ich użytku zarówno w środowisku służbowym, jak w prywatnym. 

Wszystkie filmy można znaleźć na https://10lat.innergo.pl/my. Podsumowanie efektów 10-letniej pracy pokazuje w jak błyskawiczny i innowacyjny sposób powstało wiele rozwiązań, z których obecnie korzystamy. Technologia nas otacza, stała się nieodłącznym elementem życia niemal każdego człowieka. Czym Innergo zaskoczy nas w kolejnych latach? Czas pokaże… 

Czytaj dalej
Reklama
Może to także Ciebie zainteresuje...
Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE