Connect with us

Retail Innovation Awards dla Vocovo

SPRZĘT

Retail Innovation Awards dla Vocovo

Sektor retail’owy to jedna z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi gospodarki, notujący wzrost sprzedaży na poziomie 5.6% rok do roku (wg. dane GfK 2018). Nic więc dziwnego, że branża doczekała się swoich własnych nagród – Retail Innovation Awards. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia statuetkę w kategorii „Systemy IT” zdobyła marka Vocovo, dostawca narzędzia usprawniającego komunikację w sklepach i sieciach handlowych, którego oficjalnym dystrybutorem jest firma KONTEL.

– Innowacyjne rozwiązania coraz śmielej wkraczają do sklepów i sieci handlowych, po to aby usprawnić obsługę klienta, skrócić kolejki przy kasach oraz zapewnić lepszą komunikację między pracownikami. System komunikacji zespołowej Vocovo, którego oficjalnym dystrybutorem jest firma KONTEL, został już wdrożony m. in. w sklepach sieci TK Maxx Polska. Jest również testowany przez wiodącą sieć dyskonów, a lada moment uruchomimy testy w znanej sieci elektromarketów. –powiedziała dla portalu CCNEWS.pl Kinga Zdort, Product Manager marki Vocovo w KONTEL.

– Nagroda, którą otrzymała marka Vocovo potwierdza ogromną potrzebę wdrażania innowacji w szeroko pojętym handlu detalicznym, gdyż sektor ten dynamicznie się rozwija. Wszyscy jesteśmy konsumentami, chcemy być szybko i sprawnie obsłużeni. Zaś pracownicy sklepów zgłaszają potrzebę lepszej komunikacji i ograniczenia liczby kilometrów pokonywanych każdego dnia podczas zmiany. Dzięki temu czują się wypoczęci, bardziej efektywni i  pozytywniej nastawieni do obowiązków służbowych  – dodała Zdort.

Rozwiązanie Vocovo doceniono między innymi za unikalne połączenie wzrostu produktywności pracowników sklepów, w których zostało zaimplementowane, z szybkim zwrotem zainwestowanych we wdrożenie nakładów pieniężnych oraz subiektywnym zadowoleniem pracowników, którzy podczas zmiany pokonują każdego dnia do 20% mniej kilometrów, sprawiając że są bardziej wypoczęci i pozytywnie nastawieni do swoich obowiązków. 

System komunikacji zespołowej Vocovo został wdrożony m.in. w TK Maxx Polska. Wdrożenie to, jest doskonałym przykładem prawidłowo zorganizowanej obsługi klienta w sklepie wielkopowierzchniowym. Duża przestrzeń i układ sklepów uniemożliwiały skuteczną wymianę informacji między personelem przebywającym w różnych miejscach. Dzięki słuchawkom Vocovo cały zespół słyszy komunikaty współpracowników i reaguje na nie, gdy może być pomocny. Rozszerzeniem funkcjonalności mogą być przyciski rozlokowane w różnych punktach sklepu, umożliwiające klientom szybkie, zdalne uzyskanie wsparcia, bez konieczności szukania sprzedawcy.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE