Connect with us

Pół miliona kart lojalnościowych założonych w aplikacji goodie

IN-HOUSE

Pół miliona kart lojalnościowych założonych w aplikacji goodie

Za pośrednictwem aplikacji zakupowej goodie założono już ponad pół miliona kart lojalnościowych – w tym ponad 400 tysięcy kart 41 galerii handlowych z całej Polski i 100 tysięcy kart pieczątkowych kawiarni i restauracji. Platforma goodie rozwija się bardzo dynamicznie – w lutym br. liczba pobrań aplikacji przekroczyła milion.

– 500 tysięcy założonych za pośrednictwem goodie kart lojalnościowych to kolejny ważny krok na drodze realizacji naszej strategii, która opiera się na dostarczaniu istotnych korzyści zarówno kupującym, jak i sprzedawcom – mówi Wojciech Grudzień, Prezes Zarządu Millennium Goodie.

Aplikacja goodie została zaprojektowana jako idealna towarzyszka codziennych zakupów, w tym wizyt w centrach handlowych. Pomaga sprawnie zaplanować zakupy i czerpać korzyści z atrakcyjnych ofert, dopasowanych do lokalizacji i indywidualnych preferencji użytkownika, a także daje dostęp do najnowszych gazetek promocyjnych najpopularniejszych sieci. Korzystając z goodie można błyskawicznie założyć karty lojalnościowe już 41 centrów handlowych na terenie całego kraju i korzystać z dostępnych w ramach danej karty zniżek już od pierwszej wizyty w galerii handlowej.

– We współpracy z funkcjonującymi w wybranych galeriach sieciami kawiarni i restauracji rozwijamy także tzw. programy pieczątkowe, polegające na zbieraniu stempelków, uprawniających do odbioru gratisowego poczęstunku lub do dodatkowych zniżek. Liczba kart pieczątkowych założonych w goodie przekroczyła już 100 tysięcy – dodaje Wojciech Grudzień.

Z goodie w swoim smartfonie nie trzeba nosić ze sobą żadnych plastikowych czy papierowych kart lojalnościowych. Poza możliwością założenia karty bezpośrednio w aplikacji, dotychczas posiadane karty można za pośrednictwem goodie wygodnie zwirtualizować. W ciągu zaledwie czterech miesięcy od wprowadzenia tej funkcji, użytkownicy goodie utworzyli w aplikacji ponad 30 tysięcy wirtualnych odpowiedników plastikowych kart zniżkowych.

Platforma goodie została stworzona przez start-up powołany przez Bank Millennium w grudniu 2016 roku. W nieco ponad 2 lata stała się jedną z najpopularniejszych aplikacji smart shoppingowych w Polsce. Jest doceniana także przez ekspertów z zakresu innowacji i nowych technologii. Na początku tego roku znalazła się w finale prestiżowego konkursu The Heart Corporate Innovation Awards w kategorii “New Digital Venture”.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE