Connect with us

Bankowa wybrała. Królują roboty, blockchain cyfrowe podejście do klientów

EVENTY

Bankowa wybrała. Królują roboty, blockchain cyfrowe podejście do klientów

Fabryka Robotów Alior Banku, Zdalne zakłdanie rachunków bankowych na selfie w Banku Pekao S.A. i wdrożenie blockchain w PKO BPRobot Milla Banku Millenium to laureaci kategorii Bankowość konkursu Lider 2018 Gazety Bankowej.  Wyróżnienie zdobył także Bank Millenium za swojego robota Millę.

Gazeta Bankowa po raz kolejny przyznała nagrody w konkursie Lider.  Nagrodzone wdrożenia wybierane były w trzech kategoriach: bankowość, ubezpieczenia i inne usługi finansowe oraz przemysł 4.0.

Konkurs Technologiczny „Lider 2018” to przedsięwzięcie redakcji „Gazety Bankowej”, którego ambicją jest wskazanie najciekawszych, najbardziej innowacyjnych rozwiązań, które zostały wdrożone (w całości lub w części, choć ta część musi stanowić jednocześnie funkcjonujące rozwiązanie) w 2018 r.

Drugą odsłoną konkursów technologicznych „Gazety Bankowej” jest „Hit Roku 2019” – tu Kapituła wskazała najlepsze rozwiązania technologiczne, które w roku 2019 będą dostępne dla uczestników rynku z tych samych trzech branżach. W tym wypadku chodzi o aplikacje, urządzenia lub inne rozwiązania mające na celu podniesienie innowacyjności polskich przedsiębiorstw i instytucji.

Zgłoszenia do konkursu „Hit Roku 2019” dokonali producenci urządzenia, firmy oferujące rozwiązania informatyczne lub usługodawcy, a więc firmy, które mają ofertę dla przedsiębiorstw z wymienionych wyżej branż: bankowości, ubezpieczeń i innych usług finansowych oraz Przemysłu 4.0.

LIDER 2018:

Bankowość:

  • PKO Bank Polski – Wdrożenie Blockchain w PKO Banku Polskim
  • Bank Pekao S.A. – Zdalne zakładanie rachunku „na selfie”
  • Alior Bank – Fabryka Robotów

Wyróżnienia:

  • Credit Agricole Bank Polska – Logowanie biometryczne do aplikacji mobilnej banku Credit Agricole
  • Bank Millenium – Chatbot Milla w aplikacji mobilnej Banku Millenium
  • Santander Bank Polska – Dynamiczna Lista Produktów

 UBEZPIECZENIA:

1. PZU SA – PZU GO
2. LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – Kalkulatory LINK4 Mama
3. PZU SA – Sztuczna inteligencja w obsłudze szkody

Wyróżnienia:

  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych – e-Składka
  • Centralny Dom Maklerski Pekao SA – Wdrożenie platformy inwestycyjnej eTrader Pekao
  • Nationale Nederlanden – Wdrożenie platformy RIFE Direct w Nationale-Nederlanden 
  • Generali T.U. S.A., Generali Życie T.U. S.A. – AutoClaims

 PRZEMYSŁ 4.0: (dwa miejsca pierwsze ex-equo)

1. PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. – Aplikacja mobilna mBOK PGNiG
2. PKN Orlen – Aplikacja ORLEN Mobile z modułem ORLEN Pay
3. OKNOPLAST Sp. z o.o. – Voice OKNOPLAST

Nie przyznano miejsca 3.

Wyróżnienia:

HIT 2019:

BANKOWOŚĆ:

Rekomendacje:

  • Biuro Informacji Kredytowej – Platforma Antyfraudowa BIK w segmencie MŚP
  • Basement Systems Poland – Platforma Publikator v.1.0
  • Sygnity Spółka Akcyjna – DiMon D4 v4.1.0.0.
  • COMARCH SA – Comarch Anti-Money Laundering
  • Hitachi Europe Ltd – HCP w odpowiedzi na problem trwałego nośnika

Hity:

  • Hitachi Europe Ltd – HCP w odpowiedzi na problem trwałego nośnika
  • COMARCH SA – Comarch Anti-Money Laundering
  • Biuro Informacji Kredytowej – Platforma Antyfraudowa BIK w segmencie MŚP

 UBEZPIECZENIA:

Rekomendacje:

  • Atena Usługi Informatyczne i Finansowe SA – SPACE. Modeler Produktowy

PRZEMYSŁ 4.0:

Rekomendacje:

  • HEUTHES sp. z o.o. – Blockchain w ISOF-ERP wersja 19.0.4

Wyróżnienie pozakonkursowe trafiło do Totalizatora Sportowego – za udany debiut na rynku e-commerce.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE