Connect with us

NFZ ogłosiło kolejny przetarg na obsługę infolinii

OUTSOURCING

NFZ ogłosiło kolejny przetarg na obsługę infolinii

Ogłoszony na początku roku przetarg na obsługę infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia nie przyniósł rozstrzygnięcia. NFZ zapowiedział kolejny i oto go ogłosił.

Teraz oferenci mają czas na złożenie oferty do 24 maja. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 10,335 mln zł. Dwoma równoważnymi kryteriami będzie cena oraz proponowane podejście do świadczenia usługi infolinii (waga obu po 50).

Ale i oferenci muszą spełnić pewne warunki. Poza ubezpieczeniem OC na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł oraz wpłaceniem 200 tys. zł wadium muszą także wykazać się prowadzeniem projektów infolinii na średniomiesięczna kwotę faktury w wysokości 50 tys zł oraz przynajmniej dwoma projektami obsługi infolinii, gdzie łączona była obsługa telefoniczna i e-mailowa z minimum 5 tys. wiadomości e-mail miesięcznie. Oba takie projekty muszą też trwać dłużej niż ostatnie 4 miesiące.

Za realizację projektu mają odpowiadać minimum 8 osób (kierownik projektu oraz nadzoru infolinii, administrator systemu cc (2 osoby), kierownik szkoleń, IOD oraz administratorzy szkoleń (min. 2 osoby)

Umowa będzie obowiązywała przez kolejne dwa lata.

Szczegóły przetargu dostępne tutaj.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE