Connect with us

K2 Podcast: Czy telemarketerów da się lubić?

PODCAST

K2 Podcast: Czy telemarketerów da się lubić?

W sieci jest pełno porad jak pozbyć się telemarketerów. Jedni udają greka, inni – zakład pogrzebowy, a jeszcze inni reagują agresywnie. Zdaliśmy sobie więc pytanie, czy telemarketerów można polubić. I co nam wyszło? Że można. Sęk w tym, że to telemarketerzy muszą się dostosowywać do klientów, a nie na odwrót. Dlatego cały dzisiejszy program poświęciliśmy temu zagadnieniu.

66 procent z nas zaufa telemarketerowi, jeśli ten będzie kompetentny. To największy grzech telemarketerów – brak kompetencji wystarczających do prowadzenia rozmów z klientami. Czy to oznacza, że szkolenia dla nich są za krótkie? Raczej nie – skoro istnieje ponad 40 procent osób, które ufają telemarketerom (43 procent).

W dzisiejszym odcinku opowiadamy o dwóch badaniach. Jedno zostało przeprowadzone w 2016 przez firmę Telmon, drugie – w połowie ubiegłego przez Karola Bartkowskiego.

Według pierwszego raportu prawie 40 procent z nas zdecydowanie nie lubi rozmawiać z pracownikami call center, kolejne 40 proc. rozmawiać może, ale nie zawsze. Grupa 14 procent odpowiada wręcz, że telemarketerzy ich irytują.

Posłuchajcie więc co do powiedzenia na ten temat mają nasi prowadzący: Karol Bancerz i Karol Bartkowski w podkaście K2 Podcast. Obaj podpowiedzą też co możemy zrobić, by dać się polubić. Zapraszamy!

Koniecznie przeczytaj:

Posłuchaj odcinków programu K2

Część I:

Część II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE