Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Scoring

Pojęcie wywodzi się z marketingu internetowego (a dokładnie z marketing automation) i oznacza automatyczne przypisywanie określonej wcześniej liczby punktów za każdą zarejestrowaną interakcję Użytkownika w serwisie internetowym, usłudze elektronicznej lub innym miejscu pozwalającym na monitorowanie użytkownika.

System Unified Factory PRO dostępny w ofercie Netia S.A.

Unified Factory zakończyło wdrożenie swojego rozwiązania UF Easy w ramach umowy o współpracę z firmą Netia. Właśnie rozpoczęła współpracę przy UF PRO. A to oznacza, że Netia może już prowadzać UF PRO do swojej oferty i zaproponować rozwiązania spółki Unified Factory swoim obecnym i przyszłym klientom.

Unified Factory zakończyło wdrożenie swojego rozwiązania UF Easy w ramach umowy o współpracę z firmą Netia. Właśnie rozpoczęła współpracę przy UF PRO. A to oznacza, że Netia może już prowadzać UF PRO do swojej oferty i zaproponować rozwiązania spółki Unified Factory swoim obecnym i przyszłym klientom.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony i jest umową ramową na wdrażanie i utrzymanie systemu contact center UF PRO.

– Netia S.A. to wymagający Partner, który wybrał produkty Unified Factory w wyniku długiej procedury przetargowej, obroniliśmy się zarówno funkcjonalnie, technicznie jak i cenowo i dziś możemy cieszyć się, że UF PRO, tak jak wcześniej UF Easy trafia do szerokiej gamy produktów Netia S.A. Dla Unified Factory to szczególnie istotny moment, bo potwierdza, że wprowadzony model operatorski trafia na podatny grunt na rynku telekomunikacyjnym i taki Partner jak Netia S.A., który dysponuje mocną ofertą B2B oraz dużym portfolio klientów biznesowych rozumie potrzeby rynku w zakresie rozwiązań contact center – uważa Marcin Woźniak, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i kontakty z kluczowymi klientami firmy.   

UF PRO to system contact center, klasy Customer Service Automation, którego głównym celem jest wspieranie firm w automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, pozwala obsługiwać wiele kanałów komunikacji (głos, email, chat, SMS, facebook messenger). System łączy komunikację z zadaniami, pozwala na integrację procesów front i back office oraz pozwala na zarządzanie „kolejkami”. 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Kospel wdroży SAP Contact Center

Kospel rozpoczyna projekt transformacji cyfrowej w ramach podpisanej z Comtrust umowy na dostawę i wdrożenie rozwiązań firmy SAP. Projekt dotyczy kilku obszarów biznesowych, z których kluczowe to sprzedaż, obsługa klienta i serwis oraz komunikacja.