Connect with us

System Unified Factory PRO dostępny w ofercie Netia S.A.

SYSTEMY CC

System Unified Factory PRO dostępny w ofercie Netia S.A.

Unified Factory zakończyło wdrożenie swojego rozwiązania UF Easy w ramach umowy o współpracę z firmą Netia. Właśnie rozpoczęła współpracę przy UF PRO. A to oznacza, że Netia może już prowadzać UF PRO do swojej oferty i zaproponować rozwiązania spółki Unified Factory swoim obecnym i przyszłym klientom.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony i jest umową ramową na wdrażanie i utrzymanie systemu contact center UF PRO.

– Netia S.A. to wymagający Partner, który wybrał produkty Unified Factory w wyniku długiej procedury przetargowej, obroniliśmy się zarówno funkcjonalnie, technicznie jak i cenowo i dziś możemy cieszyć się, że UF PRO, tak jak wcześniej UF Easy trafia do szerokiej gamy produktów Netia S.A. Dla Unified Factory to szczególnie istotny moment, bo potwierdza, że wprowadzony model operatorski trafia na podatny grunt na rynku telekomunikacyjnym i taki Partner jak Netia S.A., który dysponuje mocną ofertą B2B oraz dużym portfolio klientów biznesowych rozumie potrzeby rynku w zakresie rozwiązań contact center – uważa Marcin Woźniak, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i kontakty z kluczowymi klientami firmy.   

UF PRO to system contact center, klasy Customer Service Automation, którego głównym celem jest wspieranie firm w automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta, pozwala obsługiwać wiele kanałów komunikacji (głos, email, chat, SMS, facebook messenger). System łączy komunikację z zadaniami, pozwala na integrację procesów front i back office oraz pozwala na zarządzanie „kolejkami”. 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE