Connect with us

Rzeszowski startup Salesbook wdrożył swoje rozwiązanie w Grupie Energa

IN-HOUSE

Rzeszowski startup Salesbook wdrożył swoje rozwiązanie w Grupie Energa

Rzeszowski startup Salesbook wdrożył swoje autorskie rozwiązanie ułatwiające prezentację oferty oraz jej personalizowanie w Grupie Energa. Jak nieoficjalnei dowiedzieliśmy się prowadzone są prace wdrożeniowe w jednym z azjatyckich krajów dla znanego producenta samochodów osobowych.

Nasi klienci mogą dobrać ofertę według własnych preferencji i potrzeb. Pomoże w tym bardzo nowoczesna i przyjazna w użytkowaniu aplikacja Salesbook – podało dzisiaj biuro prasowe Grupu Energa.

Na podstawie krótkiego wywiadu z klientem handlowiec może zaproponować dowolnemu klientowi ofertę dopasowaną do potrzeb i oczekiwań klientów. Aplikacja Salesbook w czytelny sposób prezentuje wybrane oferty, ich korzyści, zaprezentuje również koszty. Dodatkowo – jeśli Klient wyrazi zgodę, podsumowanie rozmowy w salonie obsługi i wyboru oferty, zostanie wysłana do niego także mailowo.

– DziękiKafeterii” zmieniamy podejście do sprzedaży. Postanowiliśmy odejść od tradycyjnego modelu sprzedaży i postawiliśmy na budowę partnerskiej relacji. To nie byłoby możliwe bez odpowiednich narzędzi. Aplikacja Salesbook daje nam przede wszystkim możliwość budowania oferty, wspólnie z klientem – na jego oczach. Dzięki temu klient ma poczucie, że kupił to co chciał–mówi Dariusz Chrzanowski, Wiceprezes Energi Obrotu. 

Jak nieoficjalnie dowiedzieliśmy się dzisiaj, Salesbook prowadzi prace wdrożeniowe mające na celu uruchomienie podobnego rozwiązania dla jednego z producentów samochodów osobowych w Azji. A obecnie wykorzystywana jest m.in. przez sprzedawców firm BMW Motorrad, Innogy, Bank BPH, Janssen oraz OVB.

Spółka wyceniana jest obecnie na ponad 20 mln zł.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE