Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

skill

inaczej umiejętność, cecha agenta - pojęcie związane ze specjalizowaniem Agentów i SBR. Skillem będzie znajomość języka, procesu lub inna określona przez management cecha / umiejętność agenta.

Rzeszowski startup Salesbook wdrożył swoje rozwiązanie w Grupie Energa

Rzeszowski startup Salesbook wdrożył swoje autorskie rozwiązanie ułatwiające prezentację oferty oraz jej personalizowanie w Grupie Energa. Jak nieoficjalnei dowiedzieliśmy się prowadzone są prace wdrożeniowe w jednym z azjatyckich krajów dla znanego producenta samochodów osobowych.

Rzeszowski startup Salesbook wdrożył swoje autorskie rozwiązanie ułatwiające prezentację oferty oraz jej personalizowanie w Grupie Energa. Jak nieoficjalnei dowiedzieliśmy się prowadzone są prace wdrożeniowe w jednym z azjatyckich krajów dla znanego producenta samochodów osobowych.

Nasi klienci mogą dobrać ofertę według własnych preferencji i potrzeb. Pomoże w tym bardzo nowoczesna i przyjazna w użytkowaniu aplikacja Salesbook – podało dzisiaj biuro prasowe Grupu Energa.

Na podstawie krótkiego wywiadu z klientem handlowiec może zaproponować dowolnemu klientowi ofertę dopasowaną do potrzeb i oczekiwań klientów. Aplikacja Salesbook w czytelny sposób prezentuje wybrane oferty, ich korzyści, zaprezentuje również koszty. Dodatkowo – jeśli Klient wyrazi zgodę, podsumowanie rozmowy w salonie obsługi i wyboru oferty, zostanie wysłana do niego także mailowo.

– DziękiKafeterii” zmieniamy podejście do sprzedaży. Postanowiliśmy odejść od tradycyjnego modelu sprzedaży i postawiliśmy na budowę partnerskiej relacji. To nie byłoby możliwe bez odpowiednich narzędzi. Aplikacja Salesbook daje nam przede wszystkim możliwość budowania oferty, wspólnie z klientem – na jego oczach. Dzięki temu klient ma poczucie, że kupił to co chciał–mówi Dariusz Chrzanowski, Wiceprezes Energi Obrotu. 

Jak nieoficjalnie dowiedzieliśmy się dzisiaj, Salesbook prowadzi prace wdrożeniowe mające na celu uruchomienie podobnego rozwiązania dla jednego z producentów samochodów osobowych w Azji. A obecnie wykorzystywana jest m.in. przez sprzedawców firm BMW Motorrad, Innogy, Bank BPH, Janssen oraz OVB.

Spółka wyceniana jest obecnie na ponad 20 mln zł.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Nowa wersja aplikacji Santander mobile z biometryczną autoryzacją

Santander Bank Polska udostępnia nową wersję aplikacji mobilnej z biometryczną autoryzacją. Od teraz transakcje można potwierdzać biometrią – odciskiem palca na telefonach z systemem Android lub Touch ID oraz Face ID na telefonach z iOS. To wygodne rozwiązanie pozwala jeszcze szybciej autoryzować transakcje.
więcej

Bank Pocztowy zostaje w hybrydzie

Bank Pocztowy zamierza korzystać z hybrydowego trybu pracy wśród pracowników i ogranicza wykorzystywane powierzchnie biurowe. Jak podkreśla Zarząd, decyzja podyktowana jest sprawdzeniem się takiego modelu pracy w czasie pandemii oraz koniecznością ograniczania kosztów w celu powrotu Banku na ścieżkę trwałej rentowności.
więcej

Alior Bank rozwija bankowość internetową i wprowadza nowe funkcjonalności

Alior Bank kontynuuje rozwój kanałów zdalnych. Tym razem bank uruchomił w bankowości internetowej Alior Online nowe funkcje, pozwalające na zakup ubezpieczenia do pożyczki gotówkowej na wypadek utraty pracy i następstw nieszczęśliwych wypadków od PZU S.A., a także ubezpieczeń z oferty LINK4.