Rzeszowski startup Salesbook wdrożył swoje rozwiązanie w Grupie Energa

Rzeszowski startup Salesbook wdrożył swoje autorskie rozwiązanie ułatwiające prezentację oferty oraz jej personalizowanie w Grupie Energa. Jak nieoficjalnei dowiedzieliśmy się prowadzone są prace wdrożeniowe w jednym z azjatyckich krajów dla znanego producenta samochodów osobowych.

Rzeszowski startup Salesbook wdrożył swoje autorskie rozwiązanie ułatwiające prezentację oferty oraz jej personalizowanie w Grupie Energa. Jak nieoficjalnei dowiedzieliśmy się prowadzone są prace wdrożeniowe w jednym z azjatyckich krajów dla znanego producenta samochodów osobowych.

Nasi klienci mogą dobrać ofertę według własnych preferencji i potrzeb. Pomoże w tym bardzo nowoczesna i przyjazna w użytkowaniu aplikacja Salesbook – podało dzisiaj biuro prasowe Grupu Energa.

Na podstawie krótkiego wywiadu z klientem handlowiec może zaproponować dowolnemu klientowi ofertę dopasowaną do potrzeb i oczekiwań klientów. Aplikacja Salesbook w czytelny sposób prezentuje wybrane oferty, ich korzyści, zaprezentuje również koszty. Dodatkowo – jeśli Klient wyrazi zgodę, podsumowanie rozmowy w salonie obsługi i wyboru oferty, zostanie wysłana do niego także mailowo.

– DziękiKafeterii” zmieniamy podejście do sprzedaży. Postanowiliśmy odejść od tradycyjnego modelu sprzedaży i postawiliśmy na budowę partnerskiej relacji. To nie byłoby możliwe bez odpowiednich narzędzi. Aplikacja Salesbook daje nam przede wszystkim możliwość budowania oferty, wspólnie z klientem – na jego oczach. Dzięki temu klient ma poczucie, że kupił to co chciał–mówi Dariusz Chrzanowski, Wiceprezes Energi Obrotu. 

Jak nieoficjalnie dowiedzieliśmy się dzisiaj, Salesbook prowadzi prace wdrożeniowe mające na celu uruchomienie podobnego rozwiązania dla jednego z producentów samochodów osobowych w Azji. A obecnie wykorzystywana jest m.in. przez sprzedawców firm BMW Motorrad, Innogy, Bank BPH, Janssen oraz OVB.

Spółka wyceniana jest obecnie na ponad 20 mln zł.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.
więcej

eBOK Enei wg. klientów najwygodniejszą formą kontaktu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.