Connect with us

Huawei: do 2025 roku sieć 5G będzie mieć 2,8 mld użytkowników

TECHNOLOGIE

Huawei: do 2025 roku sieć 5G będzie mieć 2,8 mld użytkowników

Podczas 16. edycji konferencji Huawei Analyst Summit zaprezentowana została koncepcja budowy w pełni połączonego, inteligentnego świata, którego rozwój napędzają ciągłe innowacje.

Rozwój ICT w odpowiedzi na potrzeby klientów

– Branża ICT otrzymała bezprecedensowe możliwości rozwoju – powiedział wiceprezes Huawei Ken Hu, na temat trendów w branży. Zauważył również, że technologia 5G jest wdrażana znacznie szybciej niż oczekiwano, a rozwój opartych na niej rozwiązań i sieci nowej generacji odbywa się równomiernie. Co ważne, wg prognoz firmy, do 2025 roku świat będzie miał 2,8 miliarda użytkowników sieci 5G. Huawei, aby wesprzeć tak dużą liczbę użytkowników, zamierza rozwijać proste, wydajne i inteligentne sieci, tworząc jednocześnie nowe wartościowe produkty dla swoich klientów.

Ponadto, szybkie wdrażanie AI przyspiesza proces adaptacji technologii chmury w przedsiębiorstwach. – Dzięki strategicznym inwestycjom Huawei w AI, jesteśmy pewni, że staniemy się liderami w obszarze technologii chmury – podkreślił Ken Hu.

Doświadczenia użytkowników w dziedzinie technologii cyfrowych, w miarę udostępniania coraz większej liczby urządzeń i aplikacji, stają się coraz bardziej rozproszone. W związku z tym Huawei podjął już kroki, aby zapewnić najwyższej jakości cyfrowe doświadczenie, którego użytkownicy oczekują we wszystkich możliwych sytuacjach.

Ken Hu zaznaczył też, że Huawei będzie nadal poszukiwać innowacji oraz inwestować nie tylko w teraźniejszość, ale przede wszystkim w przyszłość. Zwrócił także uwagę na to, że firma chce osiągnąć zarówno sukces komercyjny, jak i przewodzić rozwojowi przemysłu i napędzać postęp społeczny. Ostatecznym celem Huawei jest bowiem zapewnienie korzyści płynących z w pełni połączonego, inteligentnego świata większej liczbie konsumentów, gospodarstw domowych i przedsiębiorstw.

Era „Innowacji 2.0″

W trakcie szczytu William Xu, dyrektor zarządu i prezes Instytutu Badań Strategicznych w Huawei ogłosił, że Huawei przechodzi w erę „Innowacji 2.0″ – Instytut Badań Strategicznych będzie głównie zaangażowany w badania nad najnowocześniejszymi technologiami przez następne pięć lub więcej lat. Każdego roku inwestujemy 300 mln dolarów, aby wesprzeć badania w zakresie podstawowych dziedzin nauki i technologii oraz innowacji. Jest to ważna część naszych wysiłków badawczych – powiedział William Xu.

Zauważył również, że Huawei będzie współpracował z uniwersytetami i instytutami badawczymi w celu stymulowania w zakresie innowacyjnych teorii i podstawowych technologii oraz w ułatwianiu rozwoju przemysłu na całym świecie.

Huawei, aby stymulować innowacje i unowocześnianie przemysłu, zaangażowany jest w zdefiniowanie na nowo architektury technicznej oraz produktu. Ponadto firma, stara się zintensyfikować tempo rozwoju przemysłu i wyznaczać oraz wspierać jego nowe kierunki.

Komunikacja, przetwarzanie danych i chmura będą stanowiły podstawę inteligentnego świata, który będzie napędzać AI. – powiedział David Wang, Dyrektor Wykonawczy Huawei – Spoglądając w przyszłość, na nowo zdefiniujemy prawo Moore’a i zakwestionujemy twierdzenie Shannona. Dzięki temu zapewnimy najlepszą na świecie łączność, a także na nowo zdefiniujemy architekturę obliczeniową. To z kolei pozwoli, aby technologie obliczeniowe były bardziej dostępne i przystępne cenowo. Zbudujemy również najlepszą chmurę hybrydową do digitalizacji przemysłu i wykorzystamy w pełni funkcjonalne, oraz uniwersalne rozwiązania AI, aby uczynić je wszechobecnymi – dodał David Wang.

Huawei będzie jeszcze więcej inwestować w badania i rozwój. Ponadto firma będzie dążyć do osiągnięcia wiodącej pozycji w perspektywie długoterminowej. Będziemy też dalej przesuwać granice, aby ostatecznie zbudować w pełni połączony, inteligentny świat razem z naszymi partnerami – podsumował swoje wystąpienie dyrektor wykonawczy w Huawei.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top