Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Aplikacja mobilna i bankowość internetowa Santander po ukraińsku oraz rosyjsku

Santander Bank Polska udostępnia aplikację mobilną i bankowość internetową w języku ukraińskim i rosyjskim. Obecnie bank obsługuje 179 tys. cudzoziemców, co plasuje go w czołówce banków wybieranych przez tę grupę klientów. Najliczniejszą nację stanowią Ukraińcy.

Santander Bank Polska udostępnia aplikację mobilną i bankowość internetową w języku ukraińskim i rosyjskim. Obecnie bank obsługuje 179 tys. cudzoziemców, co plasuje go w czołówce banków wybieranych przez tę grupę klientów. Najliczniejszą nację stanowią Ukraińcy. 

Ukraińcy to najliczniej reprezentowana narodowość wśród zagranicznych klientów Santander Bank Polska. Obecnie bank świadczy usługi dla 105 tys. osób. W całym 2018 Bank zanotował 43% wzrost liczby klientów z Ukrainy rok do roku. Przeważnie są to osoby pracujące, w wieku 20-30 lat oraz studenci wyższych uczelni. Klienci ci najczęściej wybierają Konto Jakie Chcę z Kartą Dopasowaną i różnymi formami płatności. Ponadto Konto Jakie Chcę i Kartę Dopasowaną można dowolnie konfigurować wybierając najbardziej potrzebne funkcje. Istotnym elementem preferowanej oferty jest również możliwość wysyłki środków za granicę oraz wymiana walut – także te usługi dostępne są w Santander Bank Polska.

Z analiz przeprowadzonych przez bank, wynika, że 80% osób z grupy cudzoziemców, będących klientami banku, do zarządzania finansami osobistymi wykorzystuje głównie aplikację mobilną. Natomiast wybierając bank, szuka takiego, z którym może swobodnie się komunikować w języku ojczystym.

– Obcokrajowcy pracujący w Polsce chętniej korzystają z usług naszego banku. Dlatego w Santander Bank Polska, w myśl hasła „Bank Jaki Chcesz” dbamy, aby proces obsługi rachunku dla tej grupy klientów był przyjazny i intuicyjny. Właśnie udostępniliśmy aplikację mobilną oraz bankowość internetową w językach ukraińskim i rosyjskim. Nasi klienci w ojczystym języku mogą również porozmawiać z konsultantem na infolinii czy zapoznać się z materiałami promocyjnymi. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla nierezydentów, wśród których największą grupę stanowią Ukraińcy – mówi Anna Kaczmarek, Dyrektor Departamentu Klienta Indywidualnego Santander Bank Polska.

Już dwa lata temu Santander Bank Polska ułatwił bankowanie klientom z Ukrainy i rozpoczął od przygotowania specjalnej infolinii, która działa we wszystkie dni robocze w godz. 8-17. Obywatele Ukrainy przez telefon, w języku ukraińskim mogą w łatwy sposób dowiedzieć się o szczegółach oferty czy funkcjonalnościach produktów. Po ukraińsku dostępne są również umowy rachunku osobistego i materiały marketingowe (np. ulotki), a także strona z ofertą banku. Dzięki temu osoba decydująca się na konto osobiste i podpisująca dokument ma pewność, że rozumie warunki. Klienci do dyspozycji mają także stronę www po ukraińsku: Santander.pl/ua

Aplikacja Santander mobile i bankowość internetowa Santander dostępne są już po polsku, angielsku, ukraińsku i rosyjsku. Ponadto bankowość internetowa dostępna jest także w języku hiszpańskim.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Aplikacja mobilna, bankowość internetowa i bankowość mobilna to usługi bankowości elektronicznej.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

IDC: ponad połowa ubezpieczonych nie ma zaufania do towarzystw oferujących polisy

Aż 57% klientów branży ubezpieczeniowej na świecie nie poleciłoby nikomu usług swojego aktualnego towarzystwa ubezpieczeniowego, wynika z badań oceny lojalności klientów NPS (Net Promoter Score) przeprowadzonych w 2021 roku. Mimo nieustannych inwestycji w cyfrową jakość obsługi klienta (CX), według raportu IDC ubezpieczenia pozostają na tym polu daleko w tyle za innymi branżami.