K2 Podcast: Czego boją się managerowie, gdy zabierają się za cold calling B2B?

Człowiek boi się niemal wszystkiego. Pająków, węży, przestrzeni, wysokości, porażek i… sukcesów. Tak. Sukcesów! W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o kolejnych trzech obawach managerów sprzedaży sięgających po cold calling w swoich organizacjach.

Człowiek boi się niemal wszystkiego. Pająków, węży, przestrzeni, wysokości, porażek i… sukcesów. Tak. Sukcesów! W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o kolejnych trzech obawach managerów sprzedaży sięgających po cold calling w swoich organizacjach.

Przypomnijmy czym jest cold calling. Cold calling to praktyka kontaktowania się z nieznajomą i niespodziewającą się tego kontaktu osobą. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi. My w tym podkaście poruszamy niemal niestosowany (tak, mamy na to twarde dowody!) cold callingu B2B.

Współprowadzący podkast – Karol Bartkowski – zadał w biegłym roku dwa pytania do managerów działów sprzedaży o wykorzystanie cold callingu w biznesie. Więcej na ten temat znajdziecie tutaj.

W tym roku przeprowadził kolejną ankietę – pytając o obawy związane z wdrożeniem cold callingu. A dzisiejszy odcinek jest już drugim, który omawia problemy managerów.

Część I:

Część II:

Total
0
Shares
1 komentarz
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy