Connect with us

„Złoty Bank” Santander Bank Polska

IN-HOUSE

„Złoty Bank” Santander Bank Polska

Santander Bank Polska został nagrodzony tytułem „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi w badaniu Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Bankier.pl i Pulsu Biznesu. Konto Jakie Chcę i kredyt gotówkowy zostały uznane za najlepsze na rynku przez jury w konkursie „Złoty Bankier”.

W badaniu wielokanałowej jakości obsługi realizowanym na zlecenie Bankier.pl i Pulsu Biznesu, Santander Bank Polska zdobył tytuł „Złoty Bank”. Bank był oceniany w sześciu aspektach: rozmowa na infolinii, rozmowa za pośrednictwem komunikatorów, wizyty w oddziałach, otwarcie konta online, ergonomia serwisu bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.

‒ Cieszymy się z tego prestiżowego wyróżnienia, wykonaliśmy ogromną pracę nad poprawą jakości obsługi i nasze wysiłki zostały docenione. Mamy jeszcze wiele do zrobienia, ale nie ustajemy w dążeniach do tego, aby klienci mieli jak najlepsze doświadczenia ze współpracy z nami. Chcemy być najlepszym bankiem, pozytywnie zaskakiwać swoich stałych i lojalnych klientów i być pierwszym wyborem dla tych, którzy chcą bankować po swojemu.– powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

W ciągu ostatniego roku Santander Bank Polska wprowadził znaczące zmiany, które poprawiają jakość i komfort obsług. Na wzrost satysfakcji klientów największy wpływ miały zmiany w Call Center i oddziałach banku. To tutaj przede wszystkim klient tworzy swoją opinię o współpracy z bankiem: ocenia sprawności procesu, kompletu informacji oraz kompetencji i zaangażowania doradców. Nowoczesne, wygodne placówki pełnią funkcję doradczą. Systematycznie są też rozwijane cyfrowe kanały kontaktu z bankiem – usługi internetowe i aplikacja mobilna. Klienci mają do swojej dyspozycji najwięcej na polskim rynku możliwości płatności cyfrowych – nie tylko smartfonem, ale także w smartwatchach. W wielu procesach Santander Bank Polska wykorzystuje roboty, które przyspieszają obsługę klientów w prostych czynnościach, nie wymagających osobistego kontaktu.

Bank będzie kontynuował prace i wprowadzał kolejne projekty, podnoszące zadowolenie klientów z obsługi.  

W tym samym badaniu za najlepsze na rynku konto osobiste uznano Konto Jakie Chcę Santander Bank Polska. To rachunek płatniczy wraz z kartą Dopasowaną, który pozwala dostosować funkcje do aktualnych potrzeb użytkownika. Jest prowadzone bezpłatnie, bank nie pobiera opłat za przelewy ekspresowe, ponadto zwraca 1% za wydatki na prąd, gaz, Internet, TV, telefon.

Santander Bank Polska zdobył także pierwsze miejsce w kategorii Kredyt gotówkowy.

Konkurs „Złoty Bankier” jest realizowany przez Obserwatorium.biz i Kantar Polska dla Pulsu Biznesu i Bankier.pl, to już 10 edycja. Banki oceniane są w procesie badania mistery shopping, weryfikacja dotyczy zarówno sieci placówek, jak i kanałów zdalnych. Ponadto ocenie jury poddawana jest także oferta banku, a Internauci wybierają najlepszy bank w kategorii social media, najlepsza reklama i działalność CSR.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE