Connect with us

Głosowa obsługa aplikacji Moje ING z Asystentem Google

IN-HOUSE

Głosowa obsługa aplikacji Moje ING z Asystentem Google

ING Bank Śląski jako pierwszy bank umożliwia użytkownikom aplikacji mobilnej Moje ING głosową obsługę wybranych funkcji, przy pomocy Asystenta Google. Korzystając z Asystenta, można zapytać aplikację o saldo, kod BLIK i zlecić wykonanie szybkiego przelewu między rachunkami użytkownika.

Głosowe uruchomienie Mojego ING mobile odbywa się z wykorzystaniem Asystenta Google. Funkcje głosowe są dostępne na ekranie, przed zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Za pomocą komendy głosowej można w Moim ING mobile zapytać o wysokość salda, wygenerować kod blik lub wykonać szybki przelewem pomiędzy swoimi kontami.

Użytkownik podaje komendę a aplikacja Moje ING mobile po otwarciu ją realizuje. Komendy należy podać w następujący sposób:

SZYBKI PRZELEW

„OK Google, wyszukaj przelew w Moje ING mobile”

Szybki przelew to przelew między rachunkami użytkownika. Przy dodawaniu skrótu na ekran użytkownik ustala między jakimi rachunkami przelew ma być wykonany i na jaką kwotę. Szybki przelew można wykonać na 50, 100 lub 200 zł. Aplikacja przed realizacją przelewu zapyta na jaką kwotę ma być wykonany.

SALDO

„OK Google, wyszukaj saldo w Moje ING mobile”

Aplikacja podaje saldo konta, które użytkownik ustawił w Moje ING mobile na ekranie przed zalogowaniem. Może zdefiniować, czy chce tam widzieć i słyszeć dokładną kwotę czy ustawioną  wartość procentową.

KOD BLIK

„OK Google, wyszukaj blik w Moje ING mobile”.

Ważność kodu BLIK odczytanego przez aplikację mobilną jest taka sama jak wygenerowanego ręcznie, czyli 2 minuty.

Obsługa aplikacji Moje ING mobile z wykorzystaniem Asystenta Google jest dostępna na urządzeniach z systemem Android. Minimalna wymagana wersja to Android 5.0.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE