Posiadanie marki osobistej zawsze się opłacało. Jedni dzięki silnej marce otrzymywali lepszą pracę, inni – podwyżki (bo byli postrzegani jako eksperci), a jeszcze inni – poznawali wpływowe osoby. Czym jest więc marka osobista i czy każdy musi ją mieć?
W dzisiejszym odcinku podkastu K2 Podcast opowiemy, jak my zbudowaliśmy – i nadal budujemy – własną markę osobista. Podpowiemy słuchaczom jak zacząć ją budować i na czym warto się skupić. Pokażemy w prostych przykładach i podpowiemy, jak każdy może zrobić to samo co my.
Co trzeba zrobić, aby taką markę zbudować? Przesłuchaj cały podkast i przemyśl poniższe rady:
- Bądź świadom swojej wartości
- Musisz ciągle poszerzać swoją wiedzę
- Określ swoje mocne strony, które są charakterystyczne tylko dla Ciebie
- Pokazuj jak bardzo jesteś wartościowy
- Komunikuj się z otoczeniem w profesjonalny sposób
- Stwórz swój główny kanał komunikacji lub wybierz taki, który będzie dla Ciebie najwłaściwszym
- Twórz plan komunikacji i go skrupulatnie realizuj
- Zadbaj o spójność komunikatów
- Dbaj swoją skuteczność komunikacji
Część I:
Część II: