Żanetka – bot Voicetela wkręcił ponad 1000 osób

Z okazji Prima Aprilis Voicetel uruchomił telefonicznego bota – Żanetkę. Miała zadzwonić do bliżej nieokreślonej stacji radiowej i zaśpiewać piosenkę w ramach konkursu. Sęk w tym, że Żanetka pomyliła numer i zadzwoniła do ponad 1000 osób. Nieprzypadkowych.

Z okazji Prima Aprilis Voicetel uruchomił telefonicznego bota – Żanetkę. Miała zadzwonić do bliżej nieokreślonej stacji radiowej i zaśpiewać piosenkę w ramach konkursu. Sęk w tym, że Żanetka pomyliła numer i zadzwoniła do ponad 1000 osób. Nieprzypadkowych.

– Akcja Żanetka to primaaprilisowy żart – chcieliśmy w ten sposób nawiązać zabawną komunikację pomiędzy naszym botem i jego odbiorcami. Ten na pozór niewinny projekt nieco zakręconej słuchaczki radia, która w ciągu jednego dnia zaśpiewała dla niemal tysiąca osób pokazał nam, że automatyzacja może wyzwalać w odbiorcach spontaniczne reakcje, a nawet napady śmiechu. – Daria Maszczak, Product Manager

I rzeczywiście – reakcje na Żanetkę były różne. Od wybuchów śmiechu, przez instruowanie jej, że to musi być pomyłka, albo że to żart z okazji prima aprilis. Jednak nikt z 1000 osób nie zgadł, że rozmawia z… robotem.

Dla chcących przetestować możliwości Żanetki – Voicetel zdecydował do utrzymania bota do końca tego tygodnia (pod adresem: www.zanetka.voicetel.pl). Zatem bawcie się!

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Chmura z własnym IQ

Sztuczna inteligencja coraz mocniej przenika do świata dedykowanych biznesowi usług IT. Abstrahując od coraz bardziej inteligentnych chatbotów, przewidywania popytu na produkty i usługi a nawet automatycznego inwestowania na giełdach warto zastanowić się co jeszcze może nam zaoferować jej połączenie z chmurą obliczeniową?
więcej

Czy Polacy są gotowi na sztuczną inteligencję?

O sztucznej inteligencji i jej wpływie na ludzkie życie mówi się coraz więcej. Globalne społeczności coraz chętniej korzystają z technologii opartych na AI. Eksperci Instytutu Kościuszki w partnerstwie z Samsung Polska przygotowali raport Sztuczna inteligencja: Made in Asia, w którym przyglądają się państwom Dalekiego Wschodu i sprawdzają, jak przygotować polskie społeczeństwo na implementację AI na szeroką skalę.