Connect with us

Żanetka – bot Voicetela wkręcił ponad 1000 osób

AUTOMATYZACJA

Żanetka – bot Voicetela wkręcił ponad 1000 osób

Z okazji Prima Aprilis Voicetel uruchomił telefonicznego bota – Żanetkę. Miała zadzwonić do bliżej nieokreślonej stacji radiowej i zaśpiewać piosenkę w ramach konkursu. Sęk w tym, że Żanetka pomyliła numer i zadzwoniła do ponad 1000 osób. Nieprzypadkowych.

– Akcja Żanetka to primaaprilisowy żart – chcieliśmy w ten sposób nawiązać zabawną komunikację pomiędzy naszym botem i jego odbiorcami. Ten na pozór niewinny projekt nieco zakręconej słuchaczki radia, która w ciągu jednego dnia zaśpiewała dla niemal tysiąca osób pokazał nam, że automatyzacja może wyzwalać w odbiorcach spontaniczne reakcje, a nawet napady śmiechu. – Daria Maszczak, Product Manager

I rzeczywiście – reakcje na Żanetkę były różne. Od wybuchów śmiechu, przez instruowanie jej, że to musi być pomyłka, albo że to żart z okazji prima aprilis. Jednak nikt z 1000 osób nie zgadł, że rozmawia z… robotem.

Dla chcących przetestować możliwości Żanetki – Voicetel zdecydował do utrzymania bota do końca tego tygodnia (pod adresem: www.zanetka.voicetel.pl). Zatem bawcie się!

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top