Żanetka – bot Voicetela wkręcił ponad 1000 osób

Z okazji Prima Aprilis Voicetel uruchomił telefonicznego bota – Żanetkę. Miała zadzwonić do bliżej nieokreślonej stacji radiowej i zaśpiewać piosenkę w ramach konkursu. Sęk w tym, że Żanetka pomyliła numer i zadzwoniła do ponad 1000 osób. Nieprzypadkowych.

Z okazji Prima Aprilis Voicetel uruchomił telefonicznego bota – Żanetkę. Miała zadzwonić do bliżej nieokreślonej stacji radiowej i zaśpiewać piosenkę w ramach konkursu. Sęk w tym, że Żanetka pomyliła numer i zadzwoniła do ponad 1000 osób. Nieprzypadkowych.

– Akcja Żanetka to primaaprilisowy żart – chcieliśmy w ten sposób nawiązać zabawną komunikację pomiędzy naszym botem i jego odbiorcami. Ten na pozór niewinny projekt nieco zakręconej słuchaczki radia, która w ciągu jednego dnia zaśpiewała dla niemal tysiąca osób pokazał nam, że automatyzacja może wyzwalać w odbiorcach spontaniczne reakcje, a nawet napady śmiechu. – Daria Maszczak, Product Manager

I rzeczywiście – reakcje na Żanetkę były różne. Od wybuchów śmiechu, przez instruowanie jej, że to musi być pomyłka, albo że to żart z okazji prima aprilis. Jednak nikt z 1000 osób nie zgadł, że rozmawia z… robotem.

Dla chcących przetestować możliwości Żanetki – Voicetel zdecydował do utrzymania bota do końca tego tygodnia (pod adresem: www.zanetka.voicetel.pl). Zatem bawcie się!

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Przygotujmy się na rewolucję w zakupach

W ciągu 10–20 lat prawie połowa wszystkich zawodów może zostać skomputeryzowana. Rozwój technologiczny nie pozbawi jednak ludzi pracy, ale zdecydowanie zmieni jej charakter. Dotyczy to także pracy w handlu. Wirtualne półki umożliwią klientom robienie zakupów za pomocą ekranu telewizora lub tabletu. Tym samym sprzedawca z osoby podającej towar stanie się bardziej doradcą odpowiedzialnym za budowanie relacji. Zwiększy się stopień interakcji pomiędzy sprzedawcą, klientem a daną marką.
Czytaj więcej

IDEAS NCBR i Politechnika Poznańska będą kształcić doktorów od AI

Zawarte 17 sierpnia b.r. porozumienie między Politechniką Poznańską a IDEAS NCBR daje nowe możliwości kształcenia młodych naukowców w zakresie sztucznej inteligencji. Porozumienie umożliwi utworzenie dodatkowych miejsc w Szkole Doktorskiej, a młodym naukowcom, którzy skorzystają z programu, dedykowane środowisko pracy pozwalające na połączenie obowiązków wynikających z programu Szkoły Doktorskiej z pracą badawczą pod skrzydłami światowych autorytetów SI.
Czytaj więcej

Usługi w branży finansowej zacznie oferować sztuczna inteligencja

Rynkiem finansowym rządzą dziś oczekiwania klientów, zwłaszcza młodych, przyzwyczajonych do usług finansowych dostępnych w telefonie, od ręki. Dlatego branża zmierza w kierunku finansów autonomicznych, które nie będą wymagać angażowania klienta w proces decyzyjny ani poszczególne kroki wymagane do tego, by otrzymać produkt finansowy.