Connect with us

PKO BP uruchamia obsługę klientów głuchoniemych z Migam

IN-HOUSE

PKO BP uruchamia obsługę klientów głuchoniemych z Migam

W każdej placówce banku osoby Głuche mogą już swobodnie komunikować się z pracownikami i załatwiać swoje bankowe sprawy. Pomoże im w tym tłumacz języka migowego Migam, który online będzie mógł uczestniczyć w rozmowie między doradcą a klientem. Taka forma pozwala znieść barierę językową i zwiększyć komfort kontaktu.

Obsługa klienta Głuchego przebiega dzięki temu w ten sam sposób co klienta słyszącego. Na początku spotkania z doradcą nawiązywane jest video połączenie z tłumaczem języka migowego. Klient może zrobić to przy użyciu swojego telefonu. Wystarczy, że uruchomi w nim przeglądarkę, wejdzie na stronę www.pkobp.pl/migam i kliknie przycisk „Połącz z tłumaczem”.

Tłumaczenia odbywają się jako video rozmowy. Tłumacz pośredniczy w kontakcie klient – doradca i tłumaczy język migowy na polski mówiony i odwrotnie.

– Mamy nadzieję, że dzięki naszej usłudze osoby Głuche będą mogły w wygodny sposób korzystać z takiej formy komunikacji z doradcą. Naszym celem jest zaoferowanie jakości obsługi na takim samym poziomie wszystkim klientom i postrzeganie banku jako instytucji przełamującej bariery, nastawionej na nowoczesne technologie – mówi Marcin Izdebski z Departamentu Usług Cyfrowych odpowiedzialny za wdrożenie projektu.

Usługa tłumacza online jest dostępna dla klientów w godzinach pracy oddziałówNa spotkanie z udziałem tłumacza polskiego języka migowego online nie trzeba wcześniej się umawiać.

– PKO Bank Polski towarzyszy Polakom w kluczowych decyzjach finansowych już od 100 lat, obsługujemy najwięcej klientów wśród polskich banków. Zależy nam, aby być bankiem uniwersalnym, w którym każdy klient będzie czuł się bezpiecznie i komfortowo, będzie miał równy dostęp do usług finansowych i informacji o nich. Wierzymy, że jakość obsługi to również otwarcie na szczególne potrzeby naszych klientów w zakresie sposobu komunikacji. Dzięki wdrożonemu u nas rozwiązaniu – tłumaczowi języka migowego on-line dostępnemu przez smarfona – Głusi klienci mogą skorzystać z produktów bankowych i wygodnie porozmawiać o możliwych rozwiązaniach z doradcą bankowym praktycznie w każdej gminie w Polsce – w jednej z naszych placówek – mówi Martyna Pakuła z Biura Jakości Sprzedaży w PKO Banku Polskim.

Korzystanie z połączenia Migam wymaga dostępu do internetu i może wiązać się z opłatą za wykorzystany pakiet transmisji danych. Połączenia video możliwe są na urządzeniach z Androidem od wersji 6. Więcej informacji o usłudze tłumacza w języku migowym znajduje się pod adresem https://www.pkobp.pl/tlumacz-migam/.

Szacuje się, że kilkaset tysięcy osób w Polsce, to osoby z dysfunkcją słuchu. Ojczystym językiem Głuchych Polaków jest Polski Język Migowy, który ma odrębną od fonicznego języka polskiego gramatykę i składnię.

Usługa tłumacza migowego online została wdrożona przez PKO Bank Polski we współpracy z MIGAM „RKPK” Sp. z o.o. s.k.a.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE