Connect with us

Elektroniczny urzędnik. W Urzędzie Miasta Łodzi będzie pracował robot

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

Elektroniczny urzędnik. W Urzędzie Miasta Łodzi będzie pracował robot

Od maja w Biurze Partycypacji Społecznej Urzędu Miasta Łodzi pracę rozpocznie robot, stworzony przez łódzką firmę Digital Teammates. Jego obowiązki polegać będą przygotowywaniu analiz i tabel, związanych z Budżetem Obywatelskim.

– Kiedy zapoznałam się z tematem konferencji, to w pierwszej chwili pomyślałam, że nieprzypadkowo odbędzie się ona 1 kwietnia. Ale to jednak nie prima aprilis. Za miesiąc zatrudnimy nowego cyfrowego kolegę – powiedziała prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.

Urzędowy robot będzie pracował po godzinach pracy. Wieczorami i nocami, tak aby materiały przez niego przygotowane mogły rano zostać zamieszczone na stronie internetowej bądź przesłane w odpowiednie miejsca. Dzięki robotowi na bieżąco będą wczytywane dane i uzupełniane te, które się zmieniły od poprzedniej aktualizacji. Pozwoli to na wykluczenie jak największej liczby potencjalnych błędów i nieścisłości. Robot-urzędnik został dla magistratu skonstruowany bezpłatnie.

Firma Digital Teammates produkuje roboty z wielu branż, które realizują pracę na całym świecie, od Estonii po Meksyk. Mogą pracować w finansach, przemyśle, a nawet w zespole redakcyjnym drukowanej wersji miesięcznika z branży nieruchomości. Firma stworzyła również zupełnie nowy zawód pasterza robotów. Konstruują oni roboty i dbają, aby każdego dnia były w pełnej gotowości i nadzorują wykonywane przez nie prace. Unikatowy program szkoleniowy, przygotowany przez firmę, umożliwia osobom bez wykształcenia informatycznego szybkie uzyskanie bardzo cennych umiejętności pozwalających na samodzielne tworzenie robotów już w kilka tygodni od rozpoczęcia pracy.

UM Łódź

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE