Connect with us

K2 Podcast: Koniec z uśmiechem w pracy!

PODCAST

K2 Podcast: Koniec z uśmiechem w pracy!

O tym, że hałas czy niedziałająca latem klimatyzacja przeszkadza telemarketerom (zresztą nie tylko im) wiadomo od zawsze. Nie od zawsze jednak wiedziano, że śmiech może także przeszkadzać. Więc wyśmiejmy się dzisiaj. A od jutra bądźmy profesjonalni i poważni!

Przed Wami kolejny odcinek naszego K2 Podcast. Tym razem postanowiliśmy opowiedzieć Wam kilka zabawnych historii i gagów w wykonaniu klientów i telemarketerów. Jeśli i Wam coś ciekawego się przytrafiło podczas pracy w contact center i chcielibyście się z nami tym podzielić – wiecie co robić. Formularz komentarza jest udostępniony – działajcie. 🙂

W drugiej części programu będzie jeszcze ciekawiej. Zrobimy mały eksperyment. Ale o czym on będzie i czy się udał – opowiemy o 15:00.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE