K2 Podcast: Koniec z uśmiechem w pracy!

O tym, że hałas czy niedziałająca latem klimatyzacja przeszkadza telemarketerom (zresztą nie tylko im) wiadomo od zawsze. Nie od zawsze jednak wiedziano, że śmiech może także przeszkadzać. Więc wyśmiejmy się dzisiaj. A od jutra bądźmy profesjonalni i poważni!

O tym, że hałas czy niedziałająca latem klimatyzacja przeszkadza telemarketerom (zresztą nie tylko im) wiadomo od zawsze. Nie od zawsze jednak wiedziano, że śmiech może także przeszkadzać. Więc wyśmiejmy się dzisiaj. A od jutra bądźmy profesjonalni i poważni!

Przed Wami kolejny odcinek naszego K2 Podcast. Tym razem postanowiliśmy opowiedzieć Wam kilka zabawnych historii i gagów w wykonaniu klientów i telemarketerów. Jeśli i Wam coś ciekawego się przytrafiło podczas pracy w contact center i chcielibyście się z nami tym podzielić – wiecie co robić. Formularz komentarza jest udostępniony – działajcie. 🙂

W drugiej części programu będzie jeszcze ciekawiej. Zrobimy mały eksperyment. Ale o czym on będzie i czy się udał – opowiemy o 15:00.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy