Connect with us

32% wzrost sprzedaży Genesys

TECHNOLOGIE

32% wzrost sprzedaży Genesys

Genesys, lider w zakresie omnichannelowych rozwiązań dla klientów i rozwiązań Contact Center, rozwiązań klasy CX , ogłosił, że sprzedaż rozwiązania Genesys PureCloud wzrosła o 32% w porównaniu do roku ubiegłego. Wzrost ten objął wszystkie segmenty gospodarki, osiągając na rynku średnich przedsiębiorstw aż 70% wzrost, na rynku małych i średnich 50% oraz 30% w dużych przedsiębiorstwach.

Genesys PureCloud odnotował trzykrotny wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2016 r., prześcigając najszybciej rozwijające się platformy SaaS, w tym Workday, Zendesk, ServiceNow, z przewidywaną roczną stopą wzrostu przychodów o prawie 130% od początku 2017 roku.
Szybka ekspansja platformy PureCloud oraz imponująca dynamika sprzedaży sprawiły, że Genesys stał sie liderem sprzedaży tych rozwiązań na świecie. Klienci PureCloud mają możliwość korzystania z ponad 300 nowo powstałych  funkcjonalności biznesowej platformy powstałych na przestrzeni ostatnich dwóch lat (time to market). 

W 2018 r. na świecie wartość transakcji związanych z rozwiązaniami chmurowymi wzrosła o 1 mln USD czyli o 110% w stosunku do roku poprzedniego.

Dzięki programowi Genesys PureBridge (wymiana legacy systems), prawie 1200 firm bezproblemowo migrowało z takich platform jak Avaya, Cisco, Alcatel do nowoczesnej i kompleksowej platformy Genesys. 

Spółka aktywnie wspiera proces przejścia klientów z innych rozwiązań CC do Genesys. Już ponad  700 klientów postanowiło zmienić platformę Avaya na Genesys. Połowa z tych migracji to zmianana platformę Cloud. W całym tym procesie istotną rolę odegrali Partnerzy spółki, którzy obsłużyli już 86% nowych firm, a sprzedaż przez kanał wzrosła o ponad 250% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Wiodące marki wykorzystują PureCloud, aby osiągnąć lepsze wyniki biznesowe

– Dzięki setkom migracji z infrastruktury własnej do chmury, firmy chętnie zgłaszają się do Genesys, mając pewność, że dostarczymy im odpowiednie wartości oraz dostęp do ciągłych innowacji – stwierdził Paul Segre, Dyrektor Generalny Genesys. – Nasi klienci mają świadomość, jak ściśle powiązane ze sobą są obsługa klienta, cyfryzacja, wykorzystanie sztucznej inteligencji i optymalizacja procesów  w różnych wymiarach – dlatego wybór pada na Genesys, partnera biznesowego, który potrafi połączyć te potrzeby w sposób holistyczny (10-ty rok z rzędu No 1 w Raporcie Gartnera).

Paul Segre potwierdził, że aby nasi klienci mogli osiągać sukces w swojej branży, potrzebują szybkiego zwrotu z inwestycji, a to oznacza​​ stałe wprowadzanie innowacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz najnowszych technologii, wspieranie się doświadczeniami klientów, ergonomię pracy swoim pracownikom, zwiększanie sprzedaży a także obniżanie kosztów operacyjnych. Wszystkie te cele można osiągnąć znacznie szybciej i bardziej efektywnie wykorzystując właśnie platformę PureCloud.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE