Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

skill

inaczej umiejętność, cecha agenta - pojęcie związane ze specjalizowaniem Agentów i SBR. Skillem będzie znajomość języka, procesu lub inna określona przez management cecha / umiejętność agenta.

32% wzrost sprzedaży Genesys

Genesys, lider w zakresie omnichannelowych rozwiązań dla klientów i rozwiązań Contact Center, rozwiązań klasy CX , ogłosił, że sprzedaż rozwiązania Genesys PureCloud wzrosła o 32% w porównaniu do roku ubiegłego. Wzrost ten objął wszystkie segmenty gospodarki, osiągając na rynku średnich przedsiębiorstw aż 70% wzrost, na rynku małych i średnich 50% oraz 30% w dużych przedsiębiorstwach.

Genesys, lider w zakresie omnichannelowych rozwiązań dla klientów i rozwiązań Contact Center, rozwiązań klasy CX , ogłosił, że sprzedaż rozwiązania Genesys PureCloud wzrosła o 32% w porównaniu do roku ubiegłego. Wzrost ten objął wszystkie segmenty gospodarki, osiągając na rynku średnich przedsiębiorstw aż 70% wzrost, na rynku małych i średnich 50% oraz 30% w dużych przedsiębiorstwach.

Genesys PureCloud odnotował trzykrotny wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2016 r., prześcigając najszybciej rozwijające się platformy SaaS, w tym Workday, Zendesk, ServiceNow, z przewidywaną roczną stopą wzrostu przychodów o prawie 130% od początku 2017 roku.
Szybka ekspansja platformy PureCloud oraz imponująca dynamika sprzedaży sprawiły, że Genesys stał sie liderem sprzedaży tych rozwiązań na świecie. Klienci PureCloud mają możliwość korzystania z ponad 300 nowo powstałych  funkcjonalności biznesowej platformy powstałych na przestrzeni ostatnich dwóch lat (time to market). 

W 2018 r. na świecie wartość transakcji związanych z rozwiązaniami chmurowymi wzrosła o 1 mln USD czyli o 110% w stosunku do roku poprzedniego.

Dzięki programowi Genesys PureBridge (wymiana legacy systems), prawie 1200 firm bezproblemowo migrowało z takich platform jak Avaya, Cisco, Alcatel do nowoczesnej i kompleksowej platformy Genesys. 

Spółka aktywnie wspiera proces przejścia klientów z innych rozwiązań CC do Genesys. Już ponad  700 klientów postanowiło zmienić platformę Avaya na Genesys. Połowa z tych migracji to zmianana platformę Cloud. W całym tym procesie istotną rolę odegrali Partnerzy spółki, którzy obsłużyli już 86% nowych firm, a sprzedaż przez kanał wzrosła o ponad 250% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Wiodące marki wykorzystują PureCloud, aby osiągnąć lepsze wyniki biznesowe

– Dzięki setkom migracji z infrastruktury własnej do chmury, firmy chętnie zgłaszają się do Genesys, mając pewność, że dostarczymy im odpowiednie wartości oraz dostęp do ciągłych innowacji – stwierdził Paul Segre, Dyrektor Generalny Genesys. – Nasi klienci mają świadomość, jak ściśle powiązane ze sobą są obsługa klienta, cyfryzacja, wykorzystanie sztucznej inteligencji i optymalizacja procesów  w różnych wymiarach – dlatego wybór pada na Genesys, partnera biznesowego, który potrafi połączyć te potrzeby w sposób holistyczny (10-ty rok z rzędu No 1 w Raporcie Gartnera).

Paul Segre potwierdził, że aby nasi klienci mogli osiągać sukces w swojej branży, potrzebują szybkiego zwrotu z inwestycji, a to oznacza​​ stałe wprowadzanie innowacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz najnowszych technologii, wspieranie się doświadczeniami klientów, ergonomię pracy swoim pracownikom, zwiększanie sprzedaży a także obniżanie kosztów operacyjnych. Wszystkie te cele można osiągnąć znacznie szybciej i bardziej efektywnie wykorzystując właśnie platformę PureCloud.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Polska na szarym końcu. Nowoczesne technologie nie dla nas

Polskie firmy nie inwestują w nowoczesne technologie. Tak wynika z najnowszego raportu Eurostatu. Sztuczna inteligencja była wykorzystywana przez zaledwie 4% polskich przedsiębiorstw. Eksperci nie mają jednak złudzeń – tylko te firmy, które postawią w najbliższej przyszłości m.in. na przemysłowy internet rzeczy będą odnosiły na rynku sukcesy.
więcej

Avaya urosła o 8% r/r

Avaya odnotowała 8% wzrost przychodów r/r w II kwartale roku finansowego 2021. Roczne przychody odnawialne z subskrypcji rozwiązania Avaya OneCloud zwiększyły się w porównaniu z poprzednim kwartałem o 31%, do 344 mln USD.
więcej

Sprawniejsza obsługa komunikacji przez LiveChat w contact center

.BespokeChat udostępniło w LiveChat Marketplace kolejne wtyczki, których celem jest codzienne usprawnianie pracy agentów czat, jak również osób nadzorujących jakość ich pracy. Do wcześniejszej wtyczki Super Vision dołączyła Super Agent oraz darmowa Super Trainer.