32% wzrost sprzedaży Genesys

Genesys, lider w zakresie omnichannelowych rozwiązań dla klientów i rozwiązań Contact Center, rozwiązań klasy CX , ogłosił, że sprzedaż rozwiązania Genesys PureCloud wzrosła o 32% w porównaniu do roku ubiegłego. Wzrost ten objął wszystkie segmenty gospodarki, osiągając na rynku średnich przedsiębiorstw aż 70% wzrost, na rynku małych i średnich 50% oraz 30% w dużych przedsiębiorstwach.

Genesys, lider w zakresie omnichannelowych rozwiązań dla klientów i rozwiązań Contact Center, rozwiązań klasy CX , ogłosił, że sprzedaż rozwiązania Genesys PureCloud wzrosła o 32% w porównaniu do roku ubiegłego. Wzrost ten objął wszystkie segmenty gospodarki, osiągając na rynku średnich przedsiębiorstw aż 70% wzrost, na rynku małych i średnich 50% oraz 30% w dużych przedsiębiorstwach.

Genesys PureCloud odnotował trzykrotny wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2016 r., prześcigając najszybciej rozwijające się platformy SaaS, w tym Workday, Zendesk, ServiceNow, z przewidywaną roczną stopą wzrostu przychodów o prawie 130% od początku 2017 roku.
Szybka ekspansja platformy PureCloud oraz imponująca dynamika sprzedaży sprawiły, że Genesys stał sie liderem sprzedaży tych rozwiązań na świecie. Klienci PureCloud mają możliwość korzystania z ponad 300 nowo powstałych  funkcjonalności biznesowej platformy powstałych na przestrzeni ostatnich dwóch lat (time to market). 

W 2018 r. na świecie wartość transakcji związanych z rozwiązaniami chmurowymi wzrosła o 1 mln USD czyli o 110% w stosunku do roku poprzedniego.

Dzięki programowi Genesys PureBridge (wymiana legacy systems), prawie 1200 firm bezproblemowo migrowało z takich platform jak Avaya, Cisco, Alcatel do nowoczesnej i kompleksowej platformy Genesys. 

Spółka aktywnie wspiera proces przejścia klientów z innych rozwiązań CC do Genesys. Już ponad  700 klientów postanowiło zmienić platformę Avaya na Genesys. Połowa z tych migracji to zmianana platformę Cloud. W całym tym procesie istotną rolę odegrali Partnerzy spółki, którzy obsłużyli już 86% nowych firm, a sprzedaż przez kanał wzrosła o ponad 250% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Wiodące marki wykorzystują PureCloud, aby osiągnąć lepsze wyniki biznesowe

– Dzięki setkom migracji z infrastruktury własnej do chmury, firmy chętnie zgłaszają się do Genesys, mając pewność, że dostarczymy im odpowiednie wartości oraz dostęp do ciągłych innowacji – stwierdził Paul Segre, Dyrektor Generalny Genesys. – Nasi klienci mają świadomość, jak ściśle powiązane ze sobą są obsługa klienta, cyfryzacja, wykorzystanie sztucznej inteligencji i optymalizacja procesów  w różnych wymiarach – dlatego wybór pada na Genesys, partnera biznesowego, który potrafi połączyć te potrzeby w sposób holistyczny (10-ty rok z rzędu No 1 w Raporcie Gartnera).

Paul Segre potwierdził, że aby nasi klienci mogli osiągać sukces w swojej branży, potrzebują szybkiego zwrotu z inwestycji, a to oznacza​​ stałe wprowadzanie innowacji, wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz najnowszych technologii, wspieranie się doświadczeniami klientów, ergonomię pracy swoim pracownikom, zwiększanie sprzedaży a także obniżanie kosztów operacyjnych. Wszystkie te cele można osiągnąć znacznie szybciej i bardziej efektywnie wykorzystując właśnie platformę PureCloud.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Colt wprowadza oparte na chmurze rozwiązanie telefoniczne dla Microsoft Teams

Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.
więcej

Zdalna weryfikacja dokumentów dzięki polskiemu fintechowi

Polski fintech Authologic wprowadził do swojego rozwiązania kolejną metodę zdalnej weryfikacji tożsamości - rozpoznawanie fizycznych dokumentów za pomocą wideo lub zdjęcia selfie. Obecnie metoda weryfikacji wideo wdrażana jest m.in. w Vooom, aplikacji umożliwiającej wynajem samochodów na minuty.