Connect with us

Wytrenuj swojego Chatbota!

AUTOMATYZACJA

Wytrenuj swojego Chatbota!

Skąd sztuczna inteligencja wie, na co zwrócić uwagę wspierając działania biznesowe? Odpowiedź jest prosta, musimy jej to zasugerować. Panel Trenera to miejsce, gdzie w przystępny sposób można wyszkolić swojego Chatbota, aby wykonywał nawet najbardziej specyficzne działania sprzedażowe, marketingowe czy obsługi klienta.

Zacznijmy od tego czym jest Panel Trenera? Jest to centrum dowodzenia Chatbotami. Dzięki niemu Użytkownik ma wgląd do rozmów, które Chatbot prowadzi w danym momencie, może moderować dane (encje), które Chatbot ma pozyskać od rozmówcy, ponadto ma dostęp do rozmów archiwalnych i raportów z działania Chatbota.

Unikalność rozwiązania polega na tym, że to człowiek jest Trenerem Chatbota. Może nim sterować, uczyć go, według swoich potrzeb. Rozmowa, którą Chatbot prowadzi może w każdej chwili zostać przejęta przez trenera. W prosty sposób dzięki przyciskowi Start/Stop człowiek przejmuje rozmowę Chatbota i odpowiada zamiast niego. Chatbot nadal wtedy działa, ale na drugim planie – obserwuje człowieka i się uczy!

Głównym celem stworzenia rozwiązania, jakim jest Panel Trenera było wykreowanie czegoś innowacyjnego, czegoś, co wyróżnia projekt „My Social Seller (MSS)”. Każdy biznes rządzi się swoimi prawami. Inaczej wygląda rozmowa w sklepie w relacji sprzedawca – Klient, inaczej wygląda rozmowa w banku na linii doradca – Klient. Pracownik danej branży, jest najlepszym specjalistą w swojej dziedzinie. Na bazie swoich doświadczeń ma możliwość stworzyć Chatbota idealnego.

Sztuczna inteligencja, która została wykorzystana w rozwiązaniu pozwala na to, aby Chatbot stale się uczył. Panel Trenera daje możliwość stworzenia bota, który będzie przypominał człowieka pod kątem działania. Nikt z nas nie lubi, kiedy odpowiada nam robot. Odpowiedzi robotów są nienaturalne i mechaniczne. Człowiek widząc odpowiadającą maszynę szybko rezygnuje z dalszej interakcji. Eliminacja porzuconych rozmów jest kolejnym powodem, dla którego powstał Panel Trenera.

Jaka jest rola Panelu Trenera w zmienianiu biznesu? Chatbot posiada wiedzę zależną od trenera. To człowiek ustala zasady, decyduje na ile Chatbot ma być samodzielny. Może w każdej chwili go wyłączyć i zastąpić. Tyle ile człowiek go nauczy, tyle Chatbot będzie umiał.

Panel Trenera jest wartością dodaną rozwiązania. Daje on możliwości, a nie ogranicza. Jest to rozwiązanie, które pozwala na stworzenie Chatbota – specjalisty, wyjątkowego i najlepszego w swoim fachu. Jak coś jest do wszystkiego to najczęściej nie sprawdzi się w specyficznych warunkach. Dlaczego więc mielibyśmy używać Chatbota takiego samego jak inni?

Nie ma się czego obawiać, Chatbot nie został stworzony po to, aby wyeliminować człowieka. Wręcz przeciwnie! Jest to rozwiązanie, które przede wszystkim ma odciążyć pracownika. Dzięki powtarzalności, stałej bazie wiedzy i 100% dostępności Chatbot sprawia, że firmy oszczędzają czas i pieniądze.

Sztuczna inteligencja wkracza do kolejnych dziedzin naszego życia i biznesu. To jak i czy ją wykorzystamy zależy tylko od nas samych. Decyzja o wdrożeniu, skuteczny trening i optymalizacja sprawią, że dzięki wykorzystaniu Chatbotów możemy osiągnąć wymierne korzyści finansowe, a nasz biznes wejdzie na wyższy poziom.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE