Connect with us

K2 Podcast: Jak zostać managerem z głową?

PODCAST

K2 Podcast: Jak zostać managerem z głową?

Moment, w którym zostaje się managerem, na długo zapada w pamięci. Czasem rzecz jasna trudno jest wskazać ten moment, w którym stajemy się pełniącym obowiązki. Ale zasadniczo to moment, którym uściskamy dłoń szefa wręczającego nam aneks do umowy. Czasem trafiamy do organizacji już na krzesło managera i mamy pod sobą zespół. Ale taka sytuacja ma miejsce wówczas, gdy my sami mamy już jakieś doświadczenie w zarządzaniu.

Czasem potrzebujemy trochę czasu, aby nabrać ogólnej ogłady i praktyki w zarządzaniu, a czasem musimy podejść do problemu z głową. Dlatego dzisiaj (nadal) pozostajemy w cyklu „Problemy managera” jaki zainicjowaliśmy dwa tygodnie temu podczas nagrania podkastu K2 Podcast.

Rozmawiamy z Piotrem Śliwińskim, coachem, trenerem, konsultantem biznesu, blogerem i wreszcie animatorem grup dyskusyjnych pod wspólną nazwą „Manager z głową”. O czym rozmawiamy? O tym, co w roli managera jest najważniejsze, jak motywować, jak wyznaczać cele, czy być kumplem dla pracownika i gdzie rozwijać swoje kompetencje jako manager.

Rozmawiamy o:

Część I:

Część II:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE