Virgin Mobile wybrało Pomorską Grupę Sprzedażową

Do grona klientów Pomorskiej Grupy Sprzedażowej, właściciel marki Direct Call, dołączył operator Virgin Mobile Polska. Spółka zajmie się prowadzeniem dla operatora infolinii sprzedażowo-obsługowej.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Do grona klientów Pomorskiej Grupy Sprzedażowej, właściciel marki Direct Call, dołączył operator Virgin Mobile Polska. Spółka zajmie się prowadzeniem dla operatora infolinii sprzedażowo-obsługowej.  

– Naszym priorytetowym celem jest dostarczanie klientom Virgin Mobile Polska najwyższego poziomu customer experience[1] – mówi Oskar Lizun, prezes zarządu Pomorskiej Grupy Sprzedażowej – Chcemy zwiększyć udział sprzedaży we wszystkich obsługiwanych przez nas kanałach, co zgodne jest z celem naszego klienta. Wiemy też, jak ważne są doświadczenia użytkowników sieci w kontakcie z marką. Odpowiednie budowanie customer experience wymaga ciągłego analizowania i poprawiania jakości obsługi klienta. Jest to szalenie istotne szczególnie wówczas, gdy oferujemy usługi na tak konkurencyjnym rynku jakim jest telekomunikacja. – dodaje Lizun.

Według ubiegłorocznych badań przeprowadzonych na potrzeby raportu Salesforce „State of Service” aż 69 proc. ankietowanych konsumentów przyznaje, że personalizacja komunikacji sprzedażowej i posprzedażowej przyczynia się do zwiększenia lokalności względem danego dostawcy usług. Zespół odpowiedzialny za realizację projektu dla Virgin Mobile Polska, poza realizacją celów sprzedażowych, stawia jako jeden ze swoich celów zadowolenie użytkowników sieci w obszarze obsługi klienta.

– Mamy w tym spore doświadczenie. Nasi specjaliści realizowali projekty związane z obsługą klientów jednego z największych operatorów telefonii komórkowej w Polsce, firmy energetycznej oraz znanego banku – dodaje Oskar Luzun. 

– Nasza współpraca już udowodniła, że Direct Call jest rzetelnym i godnym zaufania outsourcerem usług call center[2]. Firma obsługuje dla nas infolinię sprzedażowo-obsługową. Wspiera nas także w obsłudze leadów  i sprzedaży usług.  – mówi Grzegorz Mierzwiński, Dyrektor Sprzedaży i Logistyki w Virgin Mobile Polska.

Pomorska Grupa Sprzedażowa specjalizuje się w realizacji projektów telefonicznej obsługi klientów, obsługi live chat[4], sprzedaży z wykorzystaniem kanałów komunikacji zdalnej, windykacją, generowaniem leadów oraz wszelkimi procesami back office[3] zleconymi przez klientów.

Słownik
1. customer experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. back office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…
4. live chat. rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *