Connect with us

Virgin Mobile wybrało Pomorską Grupę Sprzedażową

OUTSOURCING

Virgin Mobile wybrało Pomorską Grupę Sprzedażową

Do grona klientów Pomorskiej Grupy Sprzedażowej, właściciel marki Direct Call, dołączył operator Virgin Mobile Polska. Spółka zajmie się prowadzeniem dla operatora infolinii sprzedażowo-obsługowej.  

– Naszym priorytetowym celem jest dostarczanie klientom Virgin Mobile Polska najwyższego poziomu customer experience – mówi Oskar Lizun, prezes zarządu Pomorskiej Grupy Sprzedażowej – Chcemy zwiększyć udział sprzedaży we wszystkich obsługiwanych przez nas kanałach, co zgodne jest z celem naszego klienta. Wiemy też, jak ważne są doświadczenia użytkowników sieci w kontakcie z marką. Odpowiednie budowanie customer experience wymaga ciągłego analizowania i poprawiania jakości obsługi klienta. Jest to szalenie istotne szczególnie wówczas, gdy oferujemy usługi na tak konkurencyjnym rynku jakim jest telekomunikacja. – dodaje Lizun.

Według ubiegłorocznych badań przeprowadzonych na potrzeby raportu Salesforce „State of Service” aż 69 proc. ankietowanych konsumentów przyznaje, że personalizacja komunikacji sprzedażowej i posprzedażowej przyczynia się do zwiększenia lokalności względem danego dostawcy usług. Zespół odpowiedzialny za realizację projektu dla Virgin Mobile Polska, poza realizacją celów sprzedażowych, stawia jako jeden ze swoich celów zadowolenie użytkowników sieci w obszarze obsługi klienta.

– Mamy w tym spore doświadczenie. Nasi specjaliści realizowali projekty związane z obsługą klientów jednego z największych operatorów telefonii komórkowej w Polsce, firmy energetycznej oraz znanego banku – dodaje Oskar Luzun. 

– Nasza współpraca już udowodniła, że Direct Call jest rzetelnym i godnym zaufania outsourcerem usług call center. Firma obsługuje dla nas infolinię sprzedażowo-obsługową. Wspiera nas także w obsłudze leadów  i sprzedaży usług.  – mówi Grzegorz Mierzwiński, Dyrektor Sprzedaży i Logistyki w Virgin Mobile Polska.

Pomorska Grupa Sprzedażowa specjalizuje się w realizacji projektów telefonicznej obsługi klientów, obsługi live chat, sprzedaży z wykorzystaniem kanałów komunikacji zdalnej, windykacją, generowaniem leadów oraz wszelkimi procesami back office zleconymi przez klientów.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE