Connect with us

Kontel z platformą dla resellerów

SPRZĘT

Kontel z platformą dla resellerów

Dynamiczny rozwój oferty KONTEL skłonił firmę do opracowania zupełnie nowej wersji systemu business-to-business dla sklepów i partnerów. KONTEL.net 2.0 to e-commerce’owe narzędzie łańcucha dostaw, które umożliwia współpracującym z Kontel partnerom dostęp do nowości produktowych, specjalnych cen promocyjnych i wsparcia online!

Pewne zyski

KONTEL jako polski dystrybutor specjalizowany i lider krajowego rynku rozwiązań AV, IP oraz szeroko rozumianej komunikacji głosowej i wideo, importuje bezpośrednio od producentów i reprezentuje w Polsce ponad 30 topowych marek, promując najnowocześniejsze technologie charakteryzujące się wysoką dynamiką sprzedaży. System KONTEL.net 2.0 wizualizuje aktualne stany magazynowe, dostępność oraz korzystne promocje oferowane dla Polski przez producentów za pośrednictwem dystrybutora KONTEL.

Szeroka oferta

KONTEL.net jest odzwierciedleniem oferty dystrybucyjnej firmy, składającej się z zaawansowanych rozwiązań liderów rynku w obszarze telefonii IP, GSM, systemów konferencyjnych, audio-wizualnych, przemysłowych, edukacyjnych, profesjonalnych słuchawek dla biura oraz systemów znajdujących zastosowanie w handlu i służbie zdrowia. 6 wiodących brandów telefonów IP, 4 marki rozwiązań wideokonferencyjnych (Plantronics, Polycom, Alcatel, Ascom, Panasonic, ClearOne, Motorola, HRT, Huawei, Konftel, Swissvoice, Snom, innovaphone, Yealink, Sharp, Patton i wielu innych).

KONTEL.net w wersji 2.0 to zupełnie nowy, zaawansowany system B2B zbudowany na bazie wieloletnich doświadczeń firmy. Przyjazny i intuicyjny interfejs, rozbudowana wyszukiwarka produktów, model wielowalutowy, interaktywny czat z konsultantem oraz wsparcie i doradztwo doświadczonego zespołu handlowców i inżynierów to kluczowe zalety systemu. Każdy zarejestrowany Partner otrzyma indywidualny koszyk zamówień, które może realizować w oparciu o specjalne, resellerskie ceny. Co ciekawe – dostęp do panelu klienta może mieć dowolna ilość pracowników partnera, a wybranym możliwe jest nadawanie specjalnych uprawnień – jak akceptacja zamówień czy podgląd rozliczeń.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE