Connect with us

K2 Podcast: Sharing economy w obsłudze klienta?

PODCAST

K2 Podcast: Sharing economy w obsłudze klienta?

Budowanie doskonałego Customer Experience od zawsze wymagało zasobów. Czasem zasobem są technologie, czasem ludzie. Ale skąd brać ludzi, którzy albo nie chcą pracować, albo chcą, ale nie mają tyle czasu, by pracy na słuchawce poświęcić się w całości? 

Nasz dzisiejszy gość postanowił połączyć w jedno: call center i sharing economy. Jak myślicie? Udało się mu? 

W dzisiejszym odcinku rozmawiamy z Przemysławem Budnickim z WorkBee. Przemka pytamy o nowoczesnych trendach w outsourcingu, który coraz częściej wspierany jest przez AI, machine learning i big data. Porozmawiamy także o zmianach społecznych, które wokół nas bezustannie zachodzą, a które mają znaczny wpływ na wymagania i oczekiwania pracowników. 

Głównym tematem jest jednak sharing economy w obsłudze klienta. I choć temat jest bardzo interesujący i bardzo szeroki – postanowiliśmy maksymalnie przybliżyć go naszym słuchaczom.

Część I:

Część II:

Ciekawe linki do stron i dokumentów, o których rozmawiamy w programie:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE