Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Voicetel.tv: Reorganizacja spółki, jej dalszy rozwój i plany eksportu

Zapowiedziana w ubiegłym roku przez prezesa Voictel Communications Dawida Wójcickiego wirtualna asystentka Dialla nabrała opóźnienia. Nie oznacza to jednak, że firma rezygnuje z jej budowy. Wręcz przeciwnie – spóła już wkrótce przejdzie reorganizację, by cel ten zrealizować jak najszybciej udostępniając produkt pierwszym klientom jeszcze w tym roku.

Aby tego dokonać spółka zdecydowała się na przeprowadzenie dwóch rund finansowania. Pierwsza z nich to smart money pozwalająca na dokonanie samej organizacji, druga skierowana będzie do rynków kapitałowych lub dużego inwestora strategicznego. I ta ostatnia służyć będzie finansowaniu Dialli, która wg. szacunków spółki może przynieść do 2023 roku aż 500 mln zł.

Dawid Wójcicki w rozmowie z Karolem Bancerz w programie Voicetel.TV ogłosił utworzenie spółki celowej, zajmującej się sprzedażą rozwiązań oferowanych dotychczas przez Voicetel oraz drugiej – do której zostaną przetransferowane wszystkie prawa autorskie i intelektualne, również te związane z technologią Brilliance.

Prezes Voicetel Communications nie wyklucza wejścia spółki na giełdy w Nowym Jorku, Londynie czy Hong Kongu, ale studzi emocje związane z ewentualnym wejściem na główny parkiet warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Zapowiada jednak intensywne działania związane z eksportem produktów oferowanych przez spółkę.

Pełna rozmowa poniżej:

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

CC TALK: Katarzyna Swatowska z Via Media PR o wizerunku branży

Gdy spada sprzedaż, gdy klienci odchodzą, najczęściej jest już zbyt późno i trzeba wprowadzać drastyczne często zmiany w naszych organizacjach. Ale rzadko analizujemy co jest prawdziwym powodem tego stanu rzeczy. I dlatego dzisiaj rozmawiamy o procesach i ich wpływowi na wizerunek firmy z sektora call center... z Katarzyną Swatowską.
Czytaj więcej

Dzięki Brilliance robot nie tylko rozpoznaje, ale także rozumie mowę człowieka

Dawniej jedynym językiem, w którym mogliśmy porozmawiać z komputerami i robotami był język programistyczny. Współczesne boty posługują się językiem pisanym, ale to technologia Brillience zamienia je w znane z filmów rozmawiające z człowiekiem komputery. Jak to się dzieje? Czym jest technologia stworzona przez polską firmę opowiada w programie Voicetel TV Dawid Wójcicki, prezes zarządu Voicetel Commpnications S.A.