Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Voicetel.tv: Reorganizacja spółki, jej dalszy rozwój i plany eksportu

Zapowiedziana w ubiegłym roku przez prezesa Voictel Communications Dawida Wójcickiego wirtualna asystentka Dialla nabrała opóźnienia. Nie oznacza to jednak, że firma rezygnuje z jej budowy. Wręcz przeciwnie – spóła już wkrótce przejdzie reorganizację, by cel ten zrealizować jak najszybciej udostępniając produkt pierwszym klientom jeszcze w tym roku.

Aby tego dokonać spółka zdecydowała się na przeprowadzenie dwóch rund finansowania. Pierwsza z nich to smart money pozwalająca na dokonanie samej organizacji, druga skierowana będzie do rynków kapitałowych lub dużego inwestora strategicznego. I ta ostatnia służyć będzie finansowaniu Dialli, która wg. szacunków spółki może przynieść do 2023 roku aż 500 mln zł.

Dawid Wójcicki w rozmowie z Karolem Bancerz w programie Voicetel.TV ogłosił utworzenie spółki celowej, zajmującej się sprzedażą rozwiązań oferowanych dotychczas przez Voicetel oraz drugiej – do której zostaną przetransferowane wszystkie prawa autorskie i intelektualne, również te związane z technologią Brilliance.

Prezes Voicetel Communications nie wyklucza wejścia spółki na giełdy w Nowym Jorku, Londynie czy Hong Kongu, ale studzi emocje związane z ewentualnym wejściem na główny parkiet warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Zapowiada jednak intensywne działania związane z eksportem produktów oferowanych przez spółkę.

Pełna rozmowa poniżej:

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Człowiek czy maszyna?

Dla większości managerów tematyka sztucznej inteligencji i automatyzacji nie jest już czymś zupełnie obcym. Ciągle jednak nie wiemy dużo, bo i nie było dotychczas dużo zakończonych sukcesem wdrożeń. Wojciech Glapa opowie o tym na czym powinniśmy opierać swój biznes, na czym powinniśmy skupić się wdrażając elementy AI (SI).
więcej

Działanie w duchu SIX SIGMA: czy to się opłaca?

Tomasz Bartkowicz, od lat związany z procesami obsługi klienta w największych instytucjach finansowych opowiada o tym jak działać w duchu strategii 6 sigma. Czym jest owa 6 sigma? Six sigma oznacza, że istnieje 6 odchyleń standardowych. Co to oznacza w procesach obsługi klientów? Przekonajcie się sami!