Connect with us

Voicetel.tv: Reorganizacja spółki, jej dalszy rozwój i plany eksportu

VIDEO

Voicetel.tv: Reorganizacja spółki, jej dalszy rozwój i plany eksportu

Zapowiedziana w ubiegłym roku przez prezesa Voictel Communications Dawida Wójcickiego wirtualna asystentka Dialla nabrała opóźnienia. Nie oznacza to jednak, że firma rezygnuje z jej budowy. Wręcz przeciwnie – spóła już wkrótce przejdzie reorganizację, by cel ten zrealizować jak najszybciej udostępniając produkt pierwszym klientom jeszcze w tym roku.

Aby tego dokonać spółka zdecydowała się na przeprowadzenie dwóch rund finansowania. Pierwsza z nich to smart money pozwalająca na dokonanie samej organizacji, druga skierowana będzie do rynków kapitałowych lub dużego inwestora strategicznego. I ta ostatnia służyć będzie finansowaniu Dialli, która wg. szacunków spółki może przynieść do 2023 roku aż 500 mln zł.

Dawid Wójcicki w rozmowie z Karolem Bancerz w programie Voicetel.TV ogłosił utworzenie spółki celowej, zajmującej się sprzedażą rozwiązań oferowanych dotychczas przez Voicetel oraz drugiej – do której zostaną przetransferowane wszystkie prawa autorskie i intelektualne, również te związane z technologią Brilliance.

Prezes Voicetel Communications nie wyklucza wejścia spółki na giełdy w Nowym Jorku, Londynie czy Hong Kongu, ale studzi emocje związane z ewentualnym wejściem na główny parkiet warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Zapowiada jednak intensywne działania związane z eksportem produktów oferowanych przez spółkę.

Pełna rozmowa poniżej:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE