Spółka PGE Obrót rozpoczęła realizację projektu Klient 2.0. Projekt ma na celu koordynację działań i inicjatyw związanych z cyfryzacją i obsługą tzw. klienta przyszłości. E-commerce, rozwój kanałów zdalnych czy automatyzacja procesów sprzedażowych, rozliczeniowych i obsługowych.
– Zdajemy sobie sprawę ze zróżnicowanych potrzeb naszych klientów, dlatego w PGE Obrót stawiamy na zrównoważony rozwój, w którym łączymy nowoczesność z tradycyjnymi kanałami obsługi. Jednocześnie mamy świadomość, że stale powiększa nam się grupa klientów przyzwyczajonych do realizacji codziennych spraw za pomocą internetu. Cyfryzacja jest przyszłością biznesu i energetyka nie jest w tym kontekście wyjątkiem, stąd integracja projektów związanych z digitalizacją. Chcemy osiągać jak największą efektywność działań przy jednoczesnej optymalizacji środków i kosztów– skomentował prezes PGE Obrót Robert Choma.
W ramach projektu PGE zamierza współpracować ze startupami, które w ten sposób mają udoskonalić już istniejące procesy. Co ciekawe – pomysły będą również wdrażane na podstawie sugestii i propozycji pracowników.
– Każdy zgłoszony pomysł zostanie rozpatrzony przez specjalnie powołany zespół, w którego skład wchodzą menadżerowie i eksperci zajmujący się marketingiem, obsługą klienta czy też rozwojem usług zdalnych– powiedział Robert Choma.