Klient 2.0 w PGE Obrót

Spółka PGE Obrót rozpoczęła realizację projektu Klient 2.0. Projekt ma na celu koordynację działań i inicjatyw związanych z cyfryzacją i obsługą tzw. klienta przyszłości. E-commerce, rozwój kanałów zdalnych czy automatyzacja procesów sprzedażowych, rozliczeniowych i obsługowych.

Spółka PGE Obrót rozpoczęła realizację projektu Klient 2.0. Projekt ma na celu koordynację działań i inicjatyw związanych z cyfryzacją i obsługą tzw. klienta przyszłości. E-commerce, rozwój kanałów zdalnych czy automatyzacja procesów sprzedażowych, rozliczeniowych i obsługowych. 

– Zdajemy sobie sprawę ze zróżnicowanych potrzeb naszych klientów, dlatego w PGE Obrót stawiamy na zrównoważony rozwój, w którym łączymy nowoczesność z tradycyjnymi kanałami obsługi. Jednocześnie mamy świadomość, że stale powiększa nam się grupa klientów przyzwyczajonych do realizacji codziennych spraw za pomocą internetu. Cyfryzacja jest przyszłością biznesu i energetyka nie jest w tym kontekście wyjątkiem, stąd integracja projektów związanych z digitalizacją. Chcemy osiągać jak największą efektywność działań przy jednoczesnej optymalizacji środków i kosztów– skomentował prezes PGE Obrót Robert Choma. 

W ramach projektu PGE zamierza współpracować ze startupami, które w ten sposób mają udoskonalić już istniejące procesy. Co ciekawe – pomysły będą również wdrażane na podstawie sugestii i propozycji pracowników.

– Każdy zgłoszony pomysł zostanie rozpatrzony przez specjalnie powołany zespół, w którego skład wchodzą menadżerowie i eksperci zajmujący się marketingiem, obsługą klienta czy też rozwojem usług zdalnych– powiedział Robert Choma. 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

20 mln zł kary za misseling

Open Life TU Życie stosował wobec konsumentów nieuczciwą sprzedaż (misselling) ubezpieczeń na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym. Został przez UOKiK ukarany 20 mln zł.
więcej

Bank Pekao z najlepszą bankową infolinią

W XXI edycji badania realizowanego przez ARC Rynek i Opinia, obsługiwana przez Pekao Direct infolinia Banku Pekao zajęła pierwsze miejsce w mailowej i telefonicznej obsłudze klienta, wyprzedzając znacznie konkurencję.
więcej

Firmy ubezpieczeniowe w awangardzie cyfrowej obsługi klientów

Rok 2020 upłynął pod znakiem cyfrowego przyspieszenia. Ten trend był bardzo wyraźny także w branży ubezpieczeniowej. Postępująca transformacja technologiczna przyniosła gruntowne zmiany w sposobie pozyskiwania klientów, obsłudze operacyjnej, płatnościach składek, wypłatach ubezpieczeń czy mechanizmach zdalnej identyfikacji.