Connect with us

K2 Podcast: Empatia i obsługa klienta

PODCAST

K2 Podcast: Empatia i obsługa klienta

Mówienie o tym, co nam leży na sercu to umiejętność, która pełni dwie kluczowe dla naszego szczęścia funkcje. Po pierwsze: pozwala nam uwolnić emocje, które w sobie gromadzimy, a po drugie: pozwala nam budować zdrowe i autentyczne relacje z innymi – na przykład z klientami lub współpracownikami.

Naszym dzisiejszym gościem będzie Justyna Jakubczyk z JustFullness.

Część I:

Część II:

Justyna JakubczykCustomer Experience Designer. Właścicielka marki JustFullness. Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji z klientami. Pracowała w zespołach projektowych i kreatywnych, m.in. w  Credit Agricole, UPS GBS Polska, Scholz&Friends. Współautorka nurtu Movement Thinking, w ramach którego prowadzi warsztaty dla firm „Myśl w ruchu. Body Movement & Design Thinking”. Jako tancerka i instruktorka uczyła się empatii za pomocą tańca, teatru  improwizacji, a obecnie uczy pracowników korporacji oraz oświaty zachowań empatycznych i myślenia kreatywnego poprzez ruch ciała.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE