Mówienie o tym, co nam leży na sercu to umiejętność, która pełni dwie kluczowe dla naszego szczęścia funkcje. Po pierwsze: pozwala nam uwolnić emocje, które w sobie gromadzimy, a po drugie: pozwala nam budować zdrowe i autentyczne relacje z innymi – na przykład z klientami lub współpracownikami.
Naszym dzisiejszym gościem będzie Justyna Jakubczyk z JustFullness.
Część I:
Część II:
Justyna Jakubczyk – Customer Experience[1] Designer. Właścicielka marki JustFullness. Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji z klientami. Pracowała w zespołach projektowych i kreatywnych, m.in. w Credit Agricole, UPS GBS Polska, Scholz&Friends. Współautorka nurtu Movement Thinking, w ramach którego prowadzi warsztaty dla firm „Myśl w ruchu. Body Movement & Design Thinking[2]”. Jako tancerka i instruktorka uczyła się empatii za pomocą tańca, teatru improwizacji, a obecnie uczy pracowników korporacji oraz oświaty zachowań empatycznych i myślenia kreatywnego poprzez ruch ciała.