K2 Podcast: Empatia i obsługa klienta

Mówienie o tym, co nam leży na sercu to umiejętność, która pełni dwie kluczowe dla naszego szczęścia funkcje. Po pierwsze: pozwala nam uwolnić emocje, które w sobie gromadzimy, a po drugie: pozwala nam budować zdrowe i autentyczne relacje z innymi – na przykład z klientami lub współpracownikami.

Mówienie o tym, co nam leży na sercu to umiejętność, która pełni dwie kluczowe dla naszego szczęścia funkcje. Po pierwsze: pozwala nam uwolnić emocje, które w sobie gromadzimy, a po drugie: pozwala nam budować zdrowe i autentyczne relacje z innymi – na przykład z klientami lub współpracownikami.

Naszym dzisiejszym gościem będzie Justyna Jakubczyk z JustFullness.

Część I:

Część II:

Justyna JakubczykCustomer Experience[1] Designer. Właścicielka marki JustFullness. Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji z klientami. Pracowała w zespołach projektowych i kreatywnych, m.in. w  Credit Agricole, UPS GBS Polska, Scholz&Friends. Współautorka nurtu Movement Thinking, w ramach którego prowadzi warsztaty dla firm „Myśl w ruchu. Body Movement & Design Thinking[2]”. Jako tancerka i instruktorka uczyła się empatii za pomocą tańca, teatru  improwizacji, a obecnie uczy pracowników korporacji oraz oświaty zachowań empatycznych i myślenia kreatywnego poprzez ruch ciała.

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. Design Thinking. to metoda projektowania oparta na procesie myślowym, który skupia się na potrzebach użytkowników. Metoda ta zakłada, że projektanci…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *