Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

UOKiK

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest centralnym organem administracji państwowej. Odpowiada bezpośrednio przed Prezesem Rady Ministrów. Powoływany jest przez niego spośród osób wyłonionych w drodze otwartego i

K2 Podcast: Empatia i obsługa klienta

Mówienie o tym, co nam leży na sercu to umiejętność, która pełni dwie kluczowe dla naszego szczęścia funkcje. Po pierwsze: pozwala nam uwolnić emocje, które w sobie gromadzimy, a po drugie: pozwala nam budować zdrowe i autentyczne relacje z innymi – na przykład z klientami lub współpracownikami.

Mówienie o tym, co nam leży na sercu to umiejętność, która pełni dwie kluczowe dla naszego szczęścia funkcje. Po pierwsze: pozwala nam uwolnić emocje, które w sobie gromadzimy, a po drugie: pozwala nam budować zdrowe i autentyczne relacje z innymi – na przykład z klientami lub współpracownikami.

Naszym dzisiejszym gościem będzie Justyna Jakubczyk z JustFullness.

Część I:

Część II:

Justyna JakubczykCustomer Experience Designer. Właścicielka marki JustFullness. Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji z klientami. Pracowała w zespołach projektowych i kreatywnych, m.in. w  Credit Agricole, UPS GBS Polska, Scholz&Friends. Współautorka nurtu Movement Thinking, w ramach którego prowadzi warsztaty dla firm „Myśl w ruchu. Body Movement & Design Thinking”. Jako tancerka i instruktorka uczyła się empatii za pomocą tańca, teatru  improwizacji, a obecnie uczy pracowników korporacji oraz oświaty zachowań empatycznych i myślenia kreatywnego poprzez ruch ciała.

Total
3
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy