Connect with us

Nagroda Specjalna Czat w konkursie Telemarketer Roku 2019

OBSŁUGA KLIENTA

Nagroda Specjalna Czat w konkursie Telemarketer Roku 2019

Konkurs Telemarketer Roku otworzył się na czat. Po raz pierwszy wręczona zostanie Nagroda Specjalna Czatdla najlepszego konsultanta obsługującego klientów przez internetowe komunikatory tekstowe. W ramach zgłoszenia konieczne będzie przesłanie 3 konwersacji. Zgłoszenia będą przyjmowane od 4 do 29 marca 2019.

Ogólnopolski konkurs Telemarketer Roku dla pracowników Contact Center jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. To jedno z najważniejszych branżowych wydarzeń, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem polskich firm. Udział w konkursie Telemarketer Roku to świetna możliwość promowania firmy oraz aktywizowania pracowników. Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta.

Do tej pory w konkursie mogli wziąć udział wyłącznie pracownicy obsługujący połączenia telefoniczne. SMB w tym roku zaprasza do rywalizacji także konsultantów, odpowiadających za komunikację z klientami przez komunikatory tekstowe tj. czat, Messenger, WhatsApp itp.

Zgłoszenie do Nagrody Specjalnej Czatbędzie polegało na przesłaniu 3 przeprowadzonych konwersacji w formacie graficznym (zapisane z rozszerzeniem pdf, jpg, png ), z zastrzeżeniem, że dane klientów powinny być niewidoczne. Ponadto w rozmowie koniecznie musi pojawić się dokładna godzina wysłania poszczególnych wiadomości w ramach konwersacji.

Szczegółowe informacje o zasadach Nagrody Czatsą dostępne na stronie: https://telemarketerroku.pl/zasady-przyznawania-nagrody-specjalnej

Podobnie jak w konkursie Telemarketer Roku, zgłoszenia do Nagrody Specjalnej Czat będą weryfikowane i oceniane w trzech etapach:

1. Etap – weryfikacja formalna (sprawdzenie poprawności zgłoszeń zgodnie z Zasadami  przyznawania Nagrody SpecjalnejCzat)

2. Etap – ocena merytoryczna rozmów dokonana przez Jury. Trzech najlepszych uczestników otrzymuje nominację do etapu finałowego. 

3. Etap – finał, w którym nominowani uczestnicy wykonują dwie rozmowy symulacyjne jednocześnie oraz odbywają indywidualne rozmowy z Jurorami.

Każdy uczestnik konkursu otrzyma informację zwrotną tzw. feedback o ocenie nadesłanych rozmów, co pozwoli zidentyfikować mocne strony konsultanta i obszary wymagające poprawy. 

Zgłoszenia do Nagrody Specjalnej przyjmowane będą od 4 do 29 marca 2019 na stronie https://telemarketerroku.pl/wez-udzial-czat

Rozstrzygnięcie i wręczenie nagród w konkursie Telemarketer Roku 2019, w tym Nagrody Specjalnej Czatodbędzie się 13 czerwca podczas uroczystej gali w Warszawie.

Patronem medialnym konkursu jest portal CCNEWS.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE