Connect with us

Infobip wspólnie z Google i Vodafone demonstruje RCS na targach Mobile World Congress w Barcelonie

TELEKOMUNIKACJA

Infobip wspólnie z Google i Vodafone demonstruje RCS na targach Mobile World Congress w Barcelonie

Infobip pokazuje na targach Mobile World Congress w Barcelonie wersje demonstracyjne Rich Communication Services (RCS) stworzone przy współpracy z różnymi markami. 

Na stoisku firmy Google położonym w części targowej o nazwie Innovation City, Infobip prezentuje jednocześnie kilka wersji demonstracyjnych adresowanych do różnych branż. Partnerami Infobip na tegorocznych targach w Barcelonie są marki Twitter, Hong Leong Bank z Malezji, BlaBlaCar oraz UTEL University, lider w edukacji online. 

Odwiedzający stoisko Google mogą zapoznać się z różnorodnymi przypadkami użycia botów RCS. Prezentacja RCS firmy Infobip dla Twittera, która została również zaprezentowana w niedzielę podczas GSMA RCS Business Messaging Labs w Barcelonie pokazuje, jak powiadomienia RCS mogą pomóc w zwiększeniu zaangażowania użytkowników tej aplikacji. 

Informacja wprost na ekran urządzenia mobilnego

– Dostarczanie wprost na ekrany użytkowników Twittera odpowiednio obrandowanych powiadomień to skuteczny sposób na odnowienie kontaktu z marką. To fascynujące, jak dobrze sprawdza się bot RCS w zwiększaniu zadowolenia użytkowników aplikacji. Poprawia ich zaangażowanie i pomaga budować długoterminową lojalność wobec marki– powiedział Silvija Renusa, Product Owner w Infobip.

RCS na uniwersytecie

UTEL University z kolei przystępując do prac nad RCS był zainteresowany nowymi drogami nawiązywania kontaktu ze swoimi studentami w celu dotarcia z powiadomieniami o nowych kursach online oraz zmianach w programach nauczania. 

– Rozwiązanie RCS udostępnione nam przez Infobip pozwala na szybką komunikację dwukierunkową ze studentami i osobami zainteresowanymi naszymi usługami. Funkcjonujemy jako uniwersytet internetowy, dlatego jednym z wyzwań komunikacyjnych jest to, że nasi słuchacze mogą znajdować się w różnych strefach czasowych. Poza tym, ważne jest dla nas prowadzenie komunikacji z poprzez kanały, w których obecni są nasi studenci. Wykorzystujemy RCS, aby w nowatorski sposób publikować nowe programy nauczania, które włączamy do naszej oferty– powiedziała Ana Gabriela Barrera Garcia, koordynator ds. Marketingu na Uniwersytecie UTEL.

RCS w BlaBlaCar

W przypadku BlaBlaCar RCS poprawia komfort obsługi klienta przy rezerwacji przejazdu.  

– Rozwiązanie RCS pomaga nam zwiększać zaufanie użytkowników usługi. Dzięki temu możemy przedstawiać zdjęcia kierowców oraz uzyskane przez nich oceny wyświetlając wprost na smartfonach użytkowników obrandowane powiadomienia wzbogacone o odpowiedni kontekst– powiedział Erwann Robin, główny programista w BlaBlaCar.

– Marki zaprezentowane na MWC 2019 prezentują wszechstronność i technologiczne zaawansowanie RCS. Jak widać udostępnienie tego rozwiązania przez firmę Infobip pomaga przedsiębiorstwom usprawnić obsługę klientów i zwiększać ich lojalność. Całość przekazu wyświetla się natywnie na ekranach smartfonów należących do klientów, co prawdziwie wzbogaca i rozszerza podejście do marketingu omnichannel– powiedział Silvio Kutic, dyrektor generalny Infobip.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE