Connect with us

Honeywell otwiera w Katowicach swoje Centrum Obsługi Klienta

IN-HOUSE

Honeywell otwiera w Katowicach swoje Centrum Obsługi Klienta

Honeywell, globalna spółka technologiczna znajdująca się na liście 100 największych firm rankingu magazynu Fortune (Fortune 100), otwiera swoje Centrum Obsługi Klienta w Katowicach. Nowe centrum zapewni obsługę i wsparcie klientom, będzie świadczyć usługi na rzecz klientów Honeywell w całej Europie. Do końca 2019 roku Honeywell planuje zatrudnić w swoim nowym biurze 100 osób. 

Honeywell oferuje oprogramowanie i sprzęt komputerowy, a także usługi obejmujące technologie wykorzystywane w przemyśle lotniczym – zwiększające bezpieczeństwo i efektywność lotu, systemy kontroli i rozwiązania wykorzystywane w obiektach i przemyśle petrochemicznym, technologie inteligentnych budynków wpierające rozwój inteligentnych miast, zaawansowane rozwiązania mające na celu poprawę bezpieczeństwa pracowników, a także innowacyjne systemy automatyki magazynowej.

– Otwarcie Centrum Obsługi Klienta w Katowicach to znaczący krok w rozwoju Honeywell w Polsce. Chcemy być jak najbliżej klientów – zarówno w Polsce jak i w całej Europie, działać lokalnie i jednocześnie spełniać wymogi rynku w zakresie jakości obsługi klienta na najwyższym światowym poziomie. Dla osób poszukujących nowych wyzwań zawodowych, Honeywell jest doskonałym pracodawcą, wartym rozważenia. Nasze technologie pomagają firmom na całym świecie działać lepiej, a nasi pracownicy mają szansę na codzienne poznawanie ciekawych branż i innowacji. Cieszymy się, że możemy zaoferować nowe możliwości rozwoju zawodowego w Katowicach i całej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, z niecierpliwością oczekujemy na rozpoczęcie działalności w tej dynamicznie rozwijającej się części Polski.

Ronald Binkofski, Prezydent Honeywell na Europę Środkową i Wschodnią

Nowym centrum pokieruje Szymon Pudlik, który przechodzi do Honeywell po 15 latach pracy w branży IT, gdzie zdobył bogate doświadczenie w kierowaniu zespołami obsługi klienta i centrami usług wspólnych zajmującymi się obsługą klienta. Szymon Pudlik pracował w firmach informatycznych i technologicznych w Niemczech, Republice Południowej Afryki i w Polsce, a ostatnie 10 lat spędził w globalnej korporacji na wysokich stanowiskach kierowniczych.

W swoim nowym centrum w Katowicach, które będzie pełniło funkcję „interfejsu” pomiędzy firmą a jej europejskimi klientami, Honeywell chce zatrudnić specjalistów ds. obsługi i wsparcia klientów, osoby nadzorujące obsługę klientów oraz trenerów zespołów obsługi klienta. Firma poszukuje pracowników proaktywnych, o dużych zdolnościach komunikacyjnych, pasjonujących się innowacyjnymi technologiami, posługujących się językami obcymi, w tym: angielskim, niemieckim, holenderskim, włoskim i norweskim. Kandydaci powinni mieć przynajmniej roczne lub dwuletnie doświadczenie zawodowe w bezpośredniej obsłudze klienta lub doświadczenie w centrach obsługi na innych stanowiskach – np. w finansach lub wsparciu informatycznym.

– Jesteśmy dumni, że na miejsce swojej najnowszej inwestycji w regionalny hub Honeywell wybrał właśnie Katowice. Firma ta reprezentuje dokładnie ten rodzaj zorientowanej na przyszłość działalności w obszarze zaawansowanych technologii, które pragniemy przyciągać do naszego regionu. Honeywell wybrał Katowice, ponieważ mamy wiele zaoferowania. Firmy otwierające w Katowicach swoje nowe centra mają do dyspozycji pulę dostępnych w naszym regionie talentów, co w połączeniu z idealną lokalizacją w sercu rozwijających się rynków Europy, stwarza doskonałe warunki rozwoju.

 Marcin Krupa, Prezydent Miasta Katowice

Honeywell jest obecny w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej od początku lat 90-tych XX wieku. Obecnie Honeywell zatrudnia w tym regionie ponad 8 tys. pracowników, w takich obszarach jak sprzedaż, wsparcie i obsługa klienta, administracja, funkcje w obrębie łańcucha dostaw, a także rozwoju produktów, produkcji i usług inżynieryjnych.Honeywell obsługuje klientów reprezentujących różne gałęzie przemysłu, dostarczając im urządzenia, oprogramowanie oraz usługi, które usprawniają i podnoszą efektywność ich działalności. 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE