4 mln klientów Kaufland zbiera punkty Payback

W zaledwie pół roku ze zbierania punktów w programie lojalnościowym Payback korzysta 4 mln klientów sieci Kaufland – podały obie spółki.

W zaledwie pół roku ze zbierania punktów w programie lojalnościowym Payback korzysta 4 mln klientów sieci Kaufland – podały obie spółki. 

– Dołączenie Kauflandu do grona partnerów Payback znacznie przyspieszyło rozwój naszego programu w Polsce. Weszliśmy mocniej w sektor FMCG i zdecydowanie zwiększyliśmy zasięg geograficzny. Jednocześnie, dzięki obecności tak dużej sieci spożywczej, program stał się jeszcze bardziej atrakcyjny, zarówno dla konsumentów, jak i pozostałych partnerów – powiedział dyrektor zarządzający Payback Polska Marcin Pilarski.

– Nadrzędnym celem PAYBACK jest wspieranie wszystkich partnerów Programu we wzmacnianiu i pogłębianiu relacji z ich klientami. Zadanie to realizujemy m.in. poprzez długofalowe angażowanie konsumentów i dostarczanie im dodatkowej przyjemności z zakupów, dlatego gorąco zachęcamy ich do regularnego korzystania ze wszystkich benefitów, jakie daje nasz Program. Wierzymy, że każdy lubi być nagradzany za swoje wybory, oferujemy więc różnorodne możliwości wykorzystania zgromadzonych punktów. Z badania PAYBACK Opinion Poll, przeprowadzonego wiosną 2018 roku, wiemy, że polscy smart shopperzy szukają przede wszystkim atrakcyjnych promocji i rabatów. Punktami PAYBACK mogą w bardzo łatwy sposób obniżyć swój rachunek za zakupy u wszystkich partnerów Programu, co przynosi wymierną korzyść finansową – mówi Marcin Pilarski.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *