Pełne portfolio marki Snom dostępne w KONTELu

Firma KONTEL wprowadziła do oferty pełną gamę znanych z wysokiej jakości i niezawodności przewodowych, bezprzewodowych i konferencyjnych telefonów IP, systemów nagłaśniania publicznego oraz akcesoriów marki Snom.

Firma KONTEL wprowadziła do oferty pełną gamę znanych z wysokiej jakości i niezawodności przewodowych, bezprzewodowych i konferencyjnych  telefonów IP, systemów nagłaśniania publicznego oraz akcesoriów marki Snom.

– Produkty marki Snom to kwintesencja niemieckiej inżynierii, a więc synonimy precyzji i niezawodności. Urządzenia cechuje wysoka jakość dźwięku HD, kompatybilność z nowoczesnymi technologiami Bluetooth, PoE, DECT czy zestawami słuchawkowymi. Producent dba także o niebanalny design, zatem finalny produkt jest wynikiem współpracy projektantów przemysłowych, inżynierów dźwięku i całego zespołu badań i rozwoju ulokowanego przy europejskiej siedzibie firmy. Ważnym wyróżnikiem marki jest fakt, iż centra danych znajdują się na terenie UE, co jest gwarancją bezpieczeństwa danych osobowych i firmowych – ocenia Tomasz Kolimaga, Product Manager marki Snom w firmie KONTEL, która jest oficjalnym dystrybutorem w Polsce. 

– Cieszymy się, że KONTEL został naszym nowym dystrybutorem na rynku polskim. Wierzymy, że jego wieloletnie doświadczenie w dystrybucji rozwiązań telekomunikacyjnych w sektorze publicznym, obszarze ochrony zdrowia, przemysłu i transportu przełoży się na sukces marki Snom– powiedział Gernot Sagl, CEO Snom Technology GmbH.

Pełne portfolio marki Snom jest dostępne poprzez system B2B[1] dla Partnerów firmy KONTEL. Dystrybutor umożliwia także udział w Programie Partnerskim. Status zarejestrowanego Partnera uprawnia do składania zamówień na preferencyjnych warunkach, wsparcia marketingowego, rejestracji projektów, a także dostępu do darmowych egzemplarzy demonstracyjnych na potrzeby promocji sprzedaży dla resellerów.

Telefony IP są jednym z filarów oferty KONTEL’a. Włączenie do niej kolejnego producenta, marki Snom, będącej w top 3 światowej produkcji w tym segmencie, jest konsekwencją rosnących oczekiwań klientów oraz wzrostu sprzedaży notowanej rok do roku na tych produktach. 

– Nasi partnerzy przyzwyczaili się do faktu, że dostarczamy im komplementarne portfolio rozwiązań telefonii IP i UC[2]. Od ponad 30 lat jesteśmy liderem tego segmentu krajowej dystrybucji, między innymi dzięki właściwemu profilowaniu oferty– powiedział Andrzej Wiśniewski, BDM i Członek Zarządu KONTEL. 

Słownik
1. B2B. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share…
2. UC. (inaczej Unified Communications) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje,…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *