Connect with us

Lenovo wprowadza do oferty TruScale w modelu SaaS

TECHNOLOGIE

Lenovo wprowadza do oferty TruScale w modelu SaaS

Lenovo TruScale to usługa, która umożliwia subskrybentom użytkowanie i płacenie za sprzęt oraz usługi centrum danych — w siedzibie klienta lub preferowanej przez niego lokalizacji — bez konieczności zakupu urządzeń. 

Współczesne firmy i dyrektorzy ds. informatycznych wymagają infrastruktury centrum danych, która sprzyja rozwojowi, zamiast go ograniczać. Technologie zmieniają się bardzo dynamicznie, dlatego firmy potrzebują płynnie i szybko integrować nowe rozwiązania i obciążenia, co niejednokrotnie utrudniają ograniczone zasoby. W wielu przypadkach personel IT musi poświęcać więcej czasu na zadania administracyjne i utrzymanie systemów niż na innowacyjne projekty. Nowoczesne rozwiązania IT powinny być skalowalne i aktualizowane automatycznie, a outsourcing zarządzania zasobami umożliwia działom IT koncentrację na innowacyjnych rozwiązaniach biznesowych. Z badania IDC wynika, że 63% nabywców rozwiązań IT bardzo wysoko ceni dostępność elastycznych opcji płatności lub modelu opłat za wykorzystanie].

Chcąc zaspokoić owe potrzeby klientów, Lenovo wprowadza usługi infrastrukturalne Lenovo TruScale, które stanowią nowe podejście do nabywania zasobów IT w modelu subskrypcji rozliczanej na podstawie wykorzystania. Dzięki temu nowemu modelowi klienci nie przejmują na własność sprzętu ani innych zasobów IT. Płacą natomiast tylko za ich wykorzystanie, co miesiąc w ramach swoich wydatków operacyjnych. W nowym modelu dostępne będą produkty Lenovo z linii ThinkSystem i ThinkAgilełącznie z ich instalacją, wdrożeniem, zarządzaniem, utrzymaniem i ewentualnym usunięciem.

Lenovo TruScale to model usługi rzeczywiście opartej na wykorzystaniu, który nie wymaga od klientów żadnego zobowiązania, co do wykupienia minimalnej pojemności. W ramach usługi Lenovo TruScale klienci płacą za pojemność tylko wtedy, gdy ich obciążenia aktywnie działają. Pojemność można też zmniejszać lub zwiększać w zależności od potrzeb biznesowych, dzięki czemu infrastruktura IT jest zawsze dostępna w odpowiedniej skali. Specjalne rozwiązanie do pomiaru wykorzystania usługi Lenovo znajduje się poza warstwą transmisji danych klienta i oferuje zalety ekonomiczne rozwiązania chmurowego oraz bezpieczeństwo sprzętu lokalnego. Struktury cenowe opłat miesięcznych są proste i obejmują wszelkie powiązane usługi (utrzymanie, wsparcie, zdalne monitorowanie i dbanie o kondycję systemu) na jednej fakturze.  

Oferta Lenovo TruScale w modelu as-a-Servicejest naprawdę przełomowa i zmieni sposób nabywania oraz modernizacji infrastruktury centrum danych. W naszym modelu subskrypcyjnym klienci płacą za wykorzystanie usługi, bez ponoszenia nakładów kapitałowych z góry. Naszą ofertę można zastosować w dowolnej konfiguracji zaspokajającej potrzeby klienta — może to być infrastruktura hiperkonwergentna, z rozbudowaną pamięcią masową, wieloma serwerami lub wysokowydajną mocą obliczeniową — oraz skalować odpowiednio do wymagań biznesowych.

Laura Laltrello, Vice President i General Manager of Services w Lenovo Data Center Group

Lenovo sprzyja inteligentnej transformacji i cyfryzacji przedsiębiorstw, dlatego oferuje swoim klientom nowy sposób pozyskiwania i wdrażania infrastruktury. Dzięki eliminacji nakładów kapitałowych związanych z zakupem sprzętu IT i zastąpieniu ich modelem subskrypcyjnym klienci mogą skoncentrować się na rozwoju działalności, wiedząc, że dysponują odpowiednio elastycznym środowiskiem. Usługi infrastrukturalne Lenovo TruScale łączą w sobie ekonomiczną elastyczność rozwiązań chmurowych z bezpieczeństwem danych przechowywanych lokalnie. Dlatego właśnie klienci mogą działać elastyczniej, efektywniej i prościej. 

Roderick Lappin, Senior Vice President i Chief Customer Officer w Lenovo Data Center Group

Zaletą prawdziwej subskrypcji jest możliwość monitorowania wykorzystania usługi w czasie rzeczywistym, dzięki czemu klienci mogą kontrolować i przewidywać koszty. Klienci korzystający z Lenovo TruScale mają ciągły wgląd w dane o wykorzystaniu usługi w specjalnym portalu. Wraz z przydzielonym opiekunem klienta zapewnia on łatwy dostęp do informacji na wszelkich poziomach szczegółowości, a także przejrzysty proces rozwiązywania wszystkich ewentualnych problemów.  

Oferta Lenovo TruScale w modelu as-a-Service jest dostępna za pośrednictwem przedstawicieli handlowych Lenovo i partnerów na całym świecie. Lenovo współpracuje z partnerami strategicznymi nad jak najlepszym dopasowaniem modeli biznesowych Lenovo TruScale do potrzeb klientów.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top