Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

2,5G

standard sieci komórkowych drugiej generacji, w których zaimplementowano funkcje wspomagające pakietową komutację danych. Sieci 2.5G uważane są za element ewolucji pomiędzy sieciami drugiej i trzeciej generacji. Do sieci 2.5G zalicza się na przykład sieci GPRS/EDGE, które budowane są na podstawie istniejących sieci GSM (2G), ale dzięki technologiom wspomagającym pakietowe przesyłanie danych oferują usługi dostępne w sieciach 3G (w sieciach trzeciej generacji usługi te oferowane są z lepszą jakością). Dodatkowo sieć szkieletowa budowana dla potrzeb implementacji technologii GPRS/EDGE może być także używana przez sieci UMTS (3G), co umożliwia współistnienie sieci 2G i 3G oraz stopniową ewolucję istniejących sieci pomiędzy tymi standardami.

Analityka behawioralna klientów w czasie rzeczywistym

Produkt jest dla klienta najbardziej atrakcyjny wtedy, kiedy go naprawdę potrzebuje i kiedy do niego pasuje. Dotarcie do konsumenta z ofertą właśnie w tym momencie, w najbardziej dla niego odpowiednim kanale to dziś sekret skutecznej sprzedaży.

Produkt jest dla klienta najbardziej atrakcyjny wtedy, kiedy go naprawdę potrzebuje i kiedy do niego pasuje. Dotarcie do konsumenta z ofertą właśnie w tym momencie, w najbardziej dla niego odpowiednim kanale to dziś sekret skutecznej sprzedaży.

ITMAGINATION zaprezentuje Behaviolytics

Podczas FinovateEurope w Londynie ITMAGINATION zaprezentuje platformę opartą o autorski silnik Behaviolytics. Jest to system klasy CRM[1]-online, który w czasie rzeczywistym analizuje aktywność i codzienne potrzeby konsumenta. Dostępne na platformie aplikacje MyTravel i MyHome przeprowadzają analizy predykcyjne i dostarczają do klienta odpowiednie treści w odpowiednim czasie. Natomiast Next Best Action (NBA) i Next Best Offer (NBO) oraz proponują użytkownikowi indywidualnie dopasowany sposób ich finansowania.

Według TechCrunch, współczesny człowiek używa średnio 9 aplikacji mobilnych dziennie i 30 miesięcznie. Aby sfinalizować zakupy online często musi “przeklikać” przez kilka platform cyfrowych, zmieniając przy tym kanał z www na mobile i odwrotnie. Dotyczy to prostych operacji, jak i złożonych procesów, związanych z zarządzaniem potrzebami i planami klienta. 

Dobór oferty i zakupy jednym tapnięciem?

A co, gdyby planowaną podróż, na przykład do Londynu, można byłoby zorganizować używając tylko jednej aplikacji, kilkoma tapnięciami? Od zakupu biletów lotniczych, przez rezerwację hotelu o preferowanym przez klienta standardzie, po zaplanowanie czasu wolnego – np. dzięki podpowiedzi programu lokalnej opery czy teatru? I to wszystko, w ramach budżetu, który pasuje do możliwości klienta i przy wykorzystaniu wiedzy aplikacji o jego indywidualnych preferencjach, stylu życia, zainteresowaniach i hobby. A co, gdyby dodatkowowo aplikacja podpowiadała klientowi najlepszy sposób sfinansowania takiej wycieczki? Albo elementów potrzebnych do remontu mieszkania, które może kupić korzystając z limitu w swojej karcie kredytowej lub na raty wzięte przez aplikację mobilną, bezpośrednio podczas obecności w sklepie. Dziś takie możliwości nie mieszczą się już w obszarze marzeń konsumenta o wygodzie codziennych finansów, ale są absolutnie osiągalne dzięki wykorzystaniu narzędzi analityki behavioralnej współpracujących z systemami banków.

Polska firma technologiczna ITMAGINATION jest jednym z 65 innowatorów z Europy, specjalizujących się w technologiach dla branży finansowej, który zaprezentuje demo swoich najnowszysch rozwiązań podczas FinovateEurope 2019 w dniach 12-14 lutego w Londynie. Aplikacje mobilne MyTravel i MyHome działają w oparciu o Behaviolytics – autorski system analityki behavioralnej danych w czasie rzeczywistym, pognozujący zachowania konsumenta tu i teraz. 

– Dzięki Behaviolytics aplikacje MyTravel i MyHome są w stanie przeanalizować potrzeby użytkownika i zaproponować mu następną najlepszą akcję (Next Best Action). Przykładowo, jeśli konsument płaci regularnie rachunki do 5 dnia miesiąca, a drugiego dnia inicjuje transakcję zakupu zegarka za całą kwotę dostępną na koncie, aplikacja mobilna wyśle mu przypomnienie o nadchodzących zobowiązaniach. Taki sposób zaadresowania indywidualnych potrzeb klienta, opieka nad nim, długofalowo zwiększa satysfakcję i jego lojalność wobec banku, jako przewodnika po finansach osobistych – wyjaśnia Adam J. Kępa, VP, Head of Growth ITMAGINATION. 

Ponadto, jak dodaje Adam J. Kępa analiza zachowań konsumenta w czasie rzeczywistym umożliwia bankom i innym instytucjom finansowym przygotowanie najlepszej oferty (Next Best Offer) dopasowanej do realnych, aktualnych, indywidualnych potrzeb danego klienta. To z kolei odpowiada na stale rosnące wymagania i oczekiwania konsumenta, a instytucjom finansowym zapewnia zwiększenie efektywności i rentowności sprzedaży.

Słownik
1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

mBank zaskakuje klientów… przypomnieniami

A jednak można czymś zaskoczyć klienta. Chociaż przypomnienie o terminie płatności do przyjemnych doznań nie należy, to jest to bardzo praktyczne rozwiązanie, które dostarczył swoim klientom mBank. Bank przypomni o rachunku za prąd czy telewizję kablową i umożliwi zapłacenie faktury jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.