Connect with us

Spółki technologiczne wykorzystujące AI będą zyskiwały

AUTOMATYZACJA

Spółki technologiczne wykorzystujące AI będą zyskiwały

Zdaniem Marcina Strzałkowskiego, założyciela spółki InteliWISE uruchomienie Asystenta Google w Polsce należy traktować jako ogromną, strategiczną szansę dla rozwoju firmy.

Sztuczna inteligencja – AI, jest dziś gorącym tematem w świecie technologii i zakładamy, że InteliWISE będzie na tym zyskiwać w 2019 r., również strategicznie. W 2018 r. obserwowaliśmy ponad 30-proc. wzrost zapytań dotyczących inteligentnych rozwiązań, w 2019 r. oczekujemy formowania budżetów firmowych, zarówno na projekty pilotażowe (POC – Proof of Concept), jak i produkcyjne wdrożenia– powiedział w rozmowie z ISBNews Marcin Strzałkowski.

Jak poinformował Strzałkowski, w dwóch ostatnich kwartałach spółka zwiększyła zasoby ludzkie oraz zainwestowała w rozwój technologii AI, aby móc obsłużyć zlecenia skupione na rozwiązaniach automatyzujących obsługę klienta, związanych z obniżaniem kosztów infolinii, zwiększeniem konwersji w sklepach online czy automatyzacją procesów rekrutacji w HR.

– Oczywiście, obserwujemy ruchy graczy formujących rynek, takie jak uruchomienie Google Asystenta w Polsce, które traktujemy jako ogromną, strategiczną okazję dla rozwoju naszej firmy. Jeśli miliony Polaków będą w ciągu kilku lat korzystać z domowych bądź prywatnych asystentów, to dziesiątki tysięcy firm będą musiały dostosować się – w tym dostosować swoje interfejsy do nowej, konwersacyjnej metody czy uruchomić swoje chatboty, które będą umiały komunikować się z domowymi asystentami. Właśnie w tym obszarze InteliWISE upatruje strategiczną szansę wzrostów – podsumował Strzałkowski.

Grupa Inteliwise to dostawca rozwiązań IT automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta. Spółka jest notowana na NewConnect.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top